Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг по отриманню будівельної ліцензії для підприємств і підприємців з будь-якого регіону України.

Будівельна ліцензія надає право здійснювати будівельні роботи на всій території України строком на три або п’ять років.

Базові строки отримання ліцензії на будівельну діяльність (будівельно-монтажні роботи, монтаж інженерних мереж, буівництво доріг): 15 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).
Базова ціна послуги по отриманню будівельної ліцензії: 8 000 грн.

Інші платежі по отриманню будівельної ліцензії:

  • державне мито за видачу ліцензії - 1 218грн.;

У вартість послуг по отриманню будівельної ліцензії входить:

  • консультування й інформування клієнта про необхідність отримання ліцензії і порядок її отримання;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів у потрібній формі для подачі в ДАБІ;
  • подача документів в ДАБІ;
  • отримання будівельної ліцензії;
  • знижка до 20% на внесення доповнень (види робіт) в отриману з нашою допомогою ліцензію.

Для початку роботи по отриманню будівельної ліцензії необхідно надати такі документи:

  • нотаріально засвідчена копія виписки з ЄДР;
  • копія договору оренди офісних та виробничих приміщень (за наявності).

А також наступну інформацію:

Ми знаємо, що наше співробітництво буде приємним і результативним.

Отримання будіельної ліцензії - результат праці професіонала. Упевнені, що ви, розширивши перелік видів будівельної діяльності , знову звернетеся до нас для отримання доповнень до ліцензії, а через п’ять років, коли закінчиться термін дії вашої ліцензії на будівельну діяльність — ми знову отримаємо її для вас.

Іноді може знадобитись розширений перелік робіт провадження господарської діяльності у будівництві, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури.

Також вам може бути цікавою інформація про роботи, на які ліцензія на будівництво не потрібна.

Ми зробимо все, щоб ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

будівельна ліцензія

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг по отриманню ліцензії на впровадження голографічних захисних елементів (ГЗЕ) для підприємств і підприємців з будь-якого регіону України.

Строк дії ліцензії — п’ять років.

Базові строки отримання ліцензії: 15 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги: 1 800 грн.

Платежі державі: одна мінімальна заробітна плата.

У вартість входить:

  • консультація й інформування клієнта про необхідність отримання ліцензії і порядок її отримання;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів у потрібній формі для подачі і його подача;
  • отримання ліцензії.

Для початку роботи необхідно надати такі документи:

  • копію витягу /довідки з ЄДРПОУ ("статистика"), засвідчена заявником;
  • копія договору оренди (купівлі-продажу, свідоцтва про право власності) на юридичну адресу та адресу приміщення, де будуть впроваджуватися ГЗЕ (засвідчена нотаріально). Договір на оренду приміщення, де будуть впроваджуватися ГЗЕ повинен бути укладений на строк не менший року;
  • копії дипломів, інших документів про освіту керівника, його заступника та головного бухгалтера (за наявності).

А також наступну інформацію:

  • інформацію про склад керівництва (керівник, заступники, гол. бухгалтер — ПІБ, посада, телефон);
  • банківські реквізити;
  • номер свідоцтва платника ПДВ, індивідуальний номер платника податку.

Ми знаємо, що наше співробітництво буде приємним і результативним.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг з отримання голографічних захисних елементів (ГЗЕ), контрольних марок для підприємств і підприємців з будь-якого регіону України.

Отримання голографічних захисних елементів (ГЗЕ), контрольних марок можливе для підприємств, які мають ліцензію СБУ на впровадження ГЗЕ.

Базові строки отримання контрольних марок: 5 робочих днів (з моменту надання нам вказаних нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги: 1 800 грн.

Платежі державі: 0,17 грн. за 1 марку.

У вартість входить:

  • консультація і інформування клієнта про необхідність отримання ГЗЕ і порядку їх отримання;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів у потрібній формі для подачі і його подача;
  • отримання ГЗЕ.

Для початку роботи необхідно надати такі документи (засвідчені печаткою та підписом керівника підприємства):

  • копію витягу /довідки з ЄДРПОУ ("статистика");
  • копію статуту підприємства;
  • копію ліцензії СБУ на впровадження ГЗЕ;
  • копії договорів щодо постачання та розповсюдження програмного забезпечення (при розповсюдженні);
  • копії авторських договорів або наказів по підприємству щодо створення програмних продуктів (при виробництві).

А також наступну інформацію:

  • банківські реквізити;
  • інформація про тип носія, на якому розповсюджуються програмні продукти;
  • перелік програмних продуктів на електронному носії.

Нам приємно спілкуватися з Вами і працювати на Вас.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг по отриманню ліцензії на заготівлю металобрухту кольорових і чорних металів для підприємств і підприємців з будь-якого регіону України.

Ліцензія видається строком на п’ять років.

Базові строки отримання ліцензії на заготівлю металобрухту кольорових і чорних металів: 40 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги: 51 000 грн.

Платежі державі: одна мінімальна заробітна плата.

У вартість входить:

  • консультація й інформування клієнта про необхідність отримання ліцензії і порядок її отримання;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів у потрібній формі для подачі та його подача;
  • отримання ліцензії на заготівлю металобрухту кольорових і чорних металів.

Для початку роботи необхідно надати такі документи:

  • копія свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з ЄДР (засвідчена нотаріально);
  • копія витягу /довідки з ЄДРПОУ («статистика», засвідчена нотаріально).

А також наступну інформацію:

  • банківські реквізити;
  • паспортні дані керівника або іншої відповідальної особи;
  • номер свідоцтва платника ПДВ, індивідуальний номер платника податку.

Ми знаємо, що наше співробітництво буде приємним і результативним.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг по отриманню ліцензії на землеустрій для підприємств і підприємців з будь-якого регіону України.

Ліцензія на землевпорядні  роботи видається строком на п’ять років.

Базові строки отримання ліцензії на землевпорядні роботи: 30 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги по отриманню ліцензії на землевпорядні роботи: 30 000 грн.

Платежі державі: одна мінімальна заробітна плата.

У вартість входить:

  • консультація й інформування клієнта про необхідність отримання ліцензії на землевпорядні роботи і порядок її отримання;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів у потрібній формі для подачі та його подача;
  • отримання ліцензії на виконання робіт із землеустрою.

Для початку роботи необхідно надати такі документи:

  • копія виписки з ЄДР (засвідчена нотаріально);
  • копія статуту (засвідченого нотаріально);
  • копія витягу /довідки з ЄДРПОУ («статистика», засвідчена нотаріально). У видах діяльності повинен стояти код — 74.20.3;
  • інформацію про склад фахівців (перелік фахівців, посада, ПІБ, стаж роботи за спеціальністю, працюють на постійній основі або за сумісництвом);
  • копії дипломів фахівців (нотаріально засвідчені);
  • копії трудових книжок;
  • копії наказів про призначення на роботу зазначених у довідці спеціалістів (засвідчені печаткою підприємства);
  • відомості про наявність обладнання для проведення планованих видів робіт.

А також наступну інформацію:

  • банківські реквізити;
  • номер свідоцтва платника ПДВ, індивідуальний номер платника податку.

Ми знаємо, що наше співробітництво буде приємним і результативним.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

 

ліцензії на землевпорядні роботи

 

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг по отриманню ліцензії на імпорт, експорт систем лазерного зчитування для підприємств і підприємців з будь-якого регіону України.

Строк дії ліцензії — три роки.

Базові строки отримання ліцензії: 15 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги по отриманню ліцензії на імпорт, експорт систем лазерного зчитування: 1 200 грн.

Платежі державі: одна мінімальна заробітна плата.

У вартість входить:

  • консультація й інформування клієнта про необхідність отримання ліцензії і порядок її отримання;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів у потрібній формі для подачі і його подача;
  • отримання ліцензії на імпорт, експорт систем лазерного зчитування, компакт-дисків.

Для початку роботи необхідно надати такі документи:

  • копію витягу / довідки з ЄДРПОУ ("статистика"), засвідчена заявником;
  • копії договору оренди (купівлі-продажу, свідоцтво про право власності, завірена нотаріально) складських приміщень, акта прийому передачі приміщень, доп. угод до договору оренди, засвыдченні аявником.

А також наступну інформацію:

  • інформацію про склад керівництва (керівник, заступники, гол. бухгалтер — ПІБ, посада, телефон);
  • інформацію про учасників (для юридичних осіб).
  • банківські реквізити;
  • номер свідоцтва платника ПДВ, індивідуальний номер платника податку.

Ми знаємо, що наше співробітництво буде приємним і результативним.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

 

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг по одержанню ліцензії та/або ліцензійних карток з надання послуг з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів автомобільним транспортом для підприємств і підприємців з будь-якого регіону України.

 

Ліцензія надає право здійснювати міжнародні, внутрішні вантажні та пасажирські перевезення  для заявлених автомобілів, а також поповнювати кількість автомобілів здійснюючих такі перевезення.

 

Базові строки отримання ліцензії на автоперевезення: 20 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги по отриманню ліцензії  на автоперевезення: 1 200 грн.

Платежі державі: одна мінімальна заробітна плата.

У вартість послуги по отриманню  ліцензії на автоперевезення входить:

  • консультація й інформування клієнта про необхідність одержання ліцензії і порядок її одержання;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів у встановленій формі для подачі в Мінтранс і його подача;
  • отримання ліцензії на автоперевезення

Для початку роботи по отриманню ліцензії на автоперевезення необхідно надати такі документи:

  • копію витягу /довідки з ЄДРПОУ ("Статистика"), засвідчена заявником;
  • відомості про матеріальну базу (з підтверджуючими документами). У випадку відсутності власної матеріальної бази і фахівців можна підтвердити її наявність відповідними договорами. Ми надаємо форму договору;

  • завірені заявником копії документів на автомобілі (свідоцтв про реєстрацію власних транспортних засобів та/або тимчасових талонів на орендовані автомобілі). У випадку здійснення міжнародних перевезень орендованими транспортними засобами надається також копія свідоцтва про реєстрацію для участі в міжнародному русі — завірена заявником;

  • ксерокопію паспорта — тільки для фізичних осіб — підприємців;

  • у випадку здійснення пасажирських перевезень — засвідчена копія сертифікатів відповідності й актів технічного огляду автобусів.

A також наступну інформацію:

  • банківські реквізити.

Наше співробітництво буде приємним і результативним. Ми звільнимо Вас від зайвих витрат часу, зробимо все правильно і в строк, завдяки чому, Ваші ділові плани ніколи не будуть порушені. Крім того, якщо Вам відмовили чи нема необхідного документа — ми зможемо Вам допомогти.

Кожний з нас робить те, що вміє.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

 

ліцензія на автоперевезення

ліцензійна картка

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг по отриманню ліцензії на медичну практику для фірм і приватних лікарів з будь-якого регіону України.Базові строки отримання ліцензії на медичну практику: 30 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).Базова ціна послуги: 8 000 грн. — для юридичних осіб; 5 000 грн. — для фізичних осіб - підприємців.Платежі державі: одна мінімальна заробітна плата.У вартість входить:

  • консультація й інформування клієнта про необхідність отримання ліцензії і порядок її отримання;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів (у тому числі відомості про стан матеріально -технічної бази, необхідної для провадження відповідного виду господарської діяльності; про наявність нормативно -правових документів, у тому числі нормативних документів із стандартизації, необхідних для провадження медичної практики; про наявність персоналу із зазначенням його освітнього і кваліфікаційного рівня та стажу роботи за спеціальністю , необхідного для здійснення медичної практики) потрібній формі для подачі і його подача;
  • отримання ліцензії.

Для початку роботи необхідно надати такі документи:

  • копія виписки про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності;
  • копія довідки/витягу з єдиного державного реєстру підприємств і організацій України («статистика»);
  • договір оренди або документи, які підтверджують право власності на приміщення, у якому буде здійснюватися ця діяльність;
  • висновок СЕС засвідчений нотаріально;
  • документи підтверджуючу кваліфікацію, стаж, освіту лікаря з категорією.

А також наступну інформацію:

  • банківські реквізити;
  • номер свідоцтва платника ПДВ, індивідуальний номер платника податку.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.З повагою,Юридичне об’єднання «СН-груп».

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг по отриманню ліцензії на провадження діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами.

Ліцензія надає право здійснювати діяльність з операцій у сфері поводження (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, видалення, знешкодження, захоронення) з небезпечними відходами терміном на п’ять років.

Базові строки отримання ліцензії: 40 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги: 40 000 грн.

Плата за попередню експертизу документів: 12 500 грн.

Платежі державі: одна мінімальна заробітня плата.

У вартість входить:

  • консультація й інформування клієнта про необхідність отримання ліцензії і порядку її отримання;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів у потрібній формі для подачі і його подача;
  • контроль за проведенням попередньої експертизи документів;
  • отримання ліцензії.

Для початку роботи необхідно надати такі документи:

  • виписки з ЄДР (засвідчена нотаріально або органом, який видав оригінал документу);
  • копія витягу /довідки з ЄДРПОУ («статистика», засвідчена нотаріально);
  • копії документів, що підтверджують право власності суб’єкта господарської діяльності або оренди площ, приміщень (засвідчена нотаріально);
  • відомості про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для провадження відповідного виду господарської діяльності (на бланку підприємства, за підписом керівника та печаткою суб’єкта господарської діяльності);
  • перелік видів небезпечних відходів, на поводження з якими отримується ліцензія (на бланку підприємства, за підписом керівника та печаткою суб’єкта господарської діяльності);
  • копія екологічного висновку обласного Державного управління екології та природних ресурсів щодо відповідності об’єктів технологічним умовам здійснення ліцензійної діяльності, наявності у заявника відповідного матеріально — технічного забезпечення та можливості екологічно безпечного здійснення ліцензійної діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами (засвідчена нотаріально або органом, який видав оригінал документу);
  • засвідчена в установленому порядку копія позитивного висновку органу санітарно – епідеміологічної служби про відповідність вимогам санітарних норм об’єктів і споруд, на яких буде здійснюватися ліцензійна діяльність;
  • копії документів (засвідчені нотаріально або органом, який видав оригінал документу), що підтверджують рівень освіти і кваліфікації, необхідний для провадження відповідного виду господарської діяльності (копія диплому про вищу освіту керівника підприємства, копія посвідчення на право виконання робіт підвищеної небезпеки, тощо);
  • засвідчену в установленому порядку копія договору страхування цивільної відповідальності суб’єкта господарювання за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об’єктах підвищеної небезпеки, включаючи об’єкти, господарська діяльність на яких може призвести до аварій екологічного і санітарно-епідеміологічного характеру;
  • засвідчену в установленому порядку копія паспорту місця видалення відходів (у разі здійснення діяльності із видалення, захоронення небезпечних відходів);
  • засвідчена в установленому порядку копія карти об’єкта оброблення, утилізації відходів (у разі здійснення діяльності із оброблення, небезпечних відходів, та додатково-технологічний регламент);
  • засвідчену в установленому порядку копія договору обов’язкового страхування відповідальності суб’єкта перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків при перевезенні небезпечних вантажів (у разі здійснення діяльності із перевезення небезпечних відходів) та оригінал платіжного доручення про сплату страхової премії;
  • засвідчена в установленому порядку копія дозволу ДАІ на перевезення вантажів (у разі здійснення діяльності із перевезення небезпечних відходів);
  • засвідчена в установленому порядку копія свідоцтва про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів (у разі здійснення діяльності із перевезення небезпечних відходів);
  • засвідчену в установленому порядку копія технічного паспорту автомобіля, що здійснює перевезення небезпечних відходів (у разі здійснення діяльності перевезення небезпечних відходів);
  • копію документу, що підтверджує допуск водія до перевезення небезпечних вантажів (у разі здійснення діяльності перевезення небезпечних відходів);
  • технологічний регламент.

А також наступну інформацію:

  • банківські реквізити;
  • номер свідоцтва платника ПДВ, індивідуальний номер платника податку.

Примітка. В разі необхідності, додатково надаємо допомогу в отриманні екологічного висновку обласного Державного управління екології та природних ресурсів та позитивного висновку органу санітарно – епідеміологічної служби. Оплата зазначених послуг провадиться додатково за домовленістю сторін.

Нам приємно спілкуватися з вами і працювати на вас.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг по отриманню ліцензії на прекурсори - здійснення наступних операцій з прекурсорами:

  • зберігання;
  • використання;
  • перевезення;
  • придбання;
  • ввезення на територію України;
  • вивезення з території України;
  • реалізація (відпуск).

Ми можемо надати допомогу в оформленні ліцензії на прекурсори для підприємств і підприємців з будь-якого регіону України.

Ліцензія на прекурсори видається Державною службою з контролю за наркотиками та надає право здійснювати операції з прекурсорами строком на 5 років.
Базові строки отримання ліцензії на прекурсори: 12-15 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).
Базова ціна послуги по отриманню ліцензії на прекурсори: 5 500 грн.
Платежі державі при отриманні ліцензії на прекурсори: одна мінімальна заробітна плата.

А також:

У вартість входить:

  • консультація й інформування клієнта про необхідність отримання ліцензії на прекурсори і процедуру ліцензування;
  • допомога в отриманні довідок про несудимість, дозволу на функціонування об’єкту;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів у потрібній формі для подачі і його подача;
  • отримання ліцензії на прекурсори.

Для початку роботи необхідно надати такі документи:

  • виписка з ЄДР - копія;
  • дозвіл МВС на використання об'єктів і приміщень;
  • акт  УБНОН - копія;
  • висновок державної санітарно-епідеміологічної служби (за місцем провадження діяльності) про відповідність наявних приміщень вимогам санітарних норм і правил щодо провадження відповідного виду господарської діяльності за формою, встановленою МОЗ - копія;
  • дозвіл МНС (пожежники) – копія;
  • дозвіл / лист Держгірпромнагляду – копія;
  • висновок / лист екологічної служби щодо впливу підприємства на навколишнє природне середовище – копія;
  • висновок територіального наркологічного закладу охорони здоров’я про відсутність у осіб, що мають або будуть мати доступ до роботи , пов'язаної з обігом прекурсорів, захворювань на наркоманію, токсикоманію чи хронічний алкоголізм (у висновку вказується, що для суб’єктів господарської діяльності, які провадять діяльність, пов’язану з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин або прекурсорів) - "сертифікат нарколога";
  • довідки МВС про відсутність судимості у осіб, що мають або будуть мати доступ до роботи, пов'язаної з обігом прекурсорів  (якщо є; в довідці вказується: для оформлення ліцензії на роботу з прекурсорами);
  • документ, що підтверджує право власності власника на приміщення або нотаріальна копія договору оренди приміщення, де буде здійснюватись зазначена діяльність - копія;
  • документ про освіту керівника - копія;
  • документи про освіту осіб, що мають або будуть мати доступ до роботи, пов'язаної з обігом прекурсорів - копія;
  • наказ про призначення осіб, які будуть допущені до роботи з прекурсорами - копія.

А також інформацію:

  • банківські реквізити;
  • список осіб (прізвище, ім’я, по батькові, рік народження, місце проживання, посада), які будуть допущені до роботи з прекурсорами.

Нам приємно спілкуватися з вами і працювати на вас.
З нами ви отримаєте ліцензію на прекурсори в найкоротші терміни.
Ми зробимо все, щоб ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

 

ліцензія на прекурсори

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг по отриманню ліцензії на оптову торгівлю алкогольними напоями для підприємств і підприємців з будь-якого регіону України.

Ліцензія надає право здійснювати оптову торгівлю алкогольними напоями строком на п’ять років.

Базові строки отримання ліцензії: 15 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги: 3 000 грн.

Платежі державі: 500 000 грн. (плата за рік).

У вартість входить:

  • консультація й інформування клієнта про необхідність отримання ліцензії і порядок її отримання;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів у потрібній формі для подачі і його подача;
  • отримання ліцензії;
  • реєстрація місця (місць) зберігання.

Для початку роботи необхідно надати такі документи:

  • витяг з ЄДР;
  • копію витягу /довідки з ЄДРПОУ ("Статистика"), засвідчена заявником;
  • копію договору оренди (купівлі-продажу, свідоцтва про право власності) складських приміщень, засвідчена заявником;
  • оригінал платіжного доручення про оплату платежа державі;
  • довідка районного управління державного казначейства про зарахування коштів до державного бюджету.

А також наступну інформацію:

  • банківські реквізити;
  • номер свідоцтва платника ПДВ, індивідуальний номер платника податку.

Нам приємно спілкуватися з Вами і працювати на Вас.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг по отриманню ліцензії на провадження господарської діяльності з оптової та роздрібної торгівлі пестицидами та агрохімікатами (тільки регуляторами росту рослин) для підприємств і підприємців з будь-якого регіону України.

Ліцензія надає право здійснювати діяльність оптової та роздрібної торгівлі пестицидами та агрохімікатами (тільки регуляторами росту рослин) терміном на п’ять років.

Базові строки отримання ліцензії: 30 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги: 4 000 грн.

Платежі державі: одна мінімальна заробітна плата.

У вартість входить:

  • консультація й інформування клієнта про необхідність отримання ліцензії і порядку її отримання;

  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів у потрібній формі для подачі і його подача;

  • отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з оптової та роздрібної торгівлі пестицидами та агрохімікатами (тільки регуляторами росту рослин).

Для початку роботи необхідно надати такі документи:

  • копію виписки з ЄДР (засвідчена нотаріально);

  • копію витягу /довідки з ЄДРПОУ  («статистика», засвідчена нотаріально) – тільки для юридичних осіб. В довідці серед видів діяльності обов’язково повинен бути зазначений пункт з кодом 51.55.0 «Оптова торгівля хімічними продуктам»;
  • копія договору оренди та акт приймання-передачі (купівлі-продажу, свідоцтва про право власності) складських приміщень (засвідчена належним чином). В договорі оренди має бути чітко зазначено мета оренди — оптова та роздрібна торгівля пестицидами та агрохімікатами;

  • копію санітарного паспорту на складські приміщення (засвідчена нотаріально) погодженого з органами санітарно-епідеміологічної службу, пожежної безпеки та охорони навколишнього природного середовища;

  • копію диплому спеціаліста з агрономічною освітою (засвідчена нотаріально);

  • наказ про прийняття на роботу спеціаліста з агрономічною освітою (у випадку, коли керівник має агрономічну освіту, наказ не потрібен) — тільки для юридичних осіб;

  • допуск на право роботи з пестицидами та агрохімікатами — видається місцевим відділом Державної інспекції захисту рослин (у випадку, коли допуск на керівника — диплом не потрібен);

  • копію паспорта фізичної особи-підприємця – тільки для фізичних осіб-підприємців.

A також наступну інформацію:

  • банківські реквізити;

  • номер свідоцтва платника ПДВ, індивідуальний номер платника податку.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг по отриманню ліцензії на провадження діяльності з посередництва у працевлаштуванні на роботу за кордоном для підприємств і підприємців з будь-якого регіону України.

Ліцензія видається строком на п’ять років.

Базові строки отримання ліцензії: 30 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги: 2 000 грн.

Платежі державі: одна мінімальна заробітна плата.

У вартість послуг по отриманню ліцензії на провадження діяльності з посередництва у працевлаштуванні на роботу за кордоном входить:

  • консультація й інформування клієнта про необхідність отримання ліцензії і порядок її отримання;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів у потрібній формі для подачі та його подача;
  • отримання ліцензії.

Для початку роботи необхідно надати такі документи:

  • копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності (засвідчена нотаріально);
  • копія довідки про внесення в єдиний державний реєстр підприємств і організацій України («статистика», засвідчена нотаріально). У видах діяльності повинен стояти код — 74.50.0;
  • копія статуту (засвідчена нотаріально);
  • копії договору оренди (суборенди) та підтверджуючих право власності документів (засвідчені нотаріально);
  • наказ про призначення директора;
  • копія диплому про вищу освіту (для Фізичної особи підприємця) (засвідчена нотаріально);
  • витяг з торгового, банківського чи судового реєстру(Апостилізовані);
  • рішення (дозвіл, ліцензія ) на працевлаштування громадян України, видане уповноваженим органом)(Апостилізовані).

А також наступну інформацію:

  • банківські реквізити;
  • номер свідоцтва платника ПДВ, індивідуальний номер платника податку.

Ми знаємо, що наше співробітництво буде приємним і результативним.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг по отриманню ліцензії на здійснення діяльності з охорони державної або іншої власності, охороні громадян для підприємств і підприємців з м. Києва та Київської області.

 

Ліцензія надає право здійснювати послуги, пов’язані з охороною державної та іншої власності, надання послуг з охорони громадян на всій території України строком на п’ять років.

Базові строки отримання ліцензії на здійснення діяльності з охорони: 30 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги: 8 000 грн.

Платежі державі: одна мінімальна заробітня плата.

У вартість послуг входить по отриманню ліцензії на здійснення діяльності з охорони державної або іншої власності, охороні громадян :

  • консультація й інформування клієнта про необхідність отримання ліцензії і порядок її отримання;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів у потрібній формі для подачі в МВС України і його подача;
  • отримання ліцензії.

Для початку роботи необхідно надати такі документи:

  • копію виписки з ЄДР (засвідчена нотаріально);
  • копію витягу /довідки з ЄДРПОУ («статистика», засвідчена нотаріально);
  • копію статуту підприємства, (засвідчена нотаріально) ;
  • копію диплома про вищу освіту (перевага надається юридичній)особи, яка буде очолювати напрямок охоронної діяльності (засвідчена нотаріально);
  • копію трудової книжки особи, (превага надається особам зі стажем роботи не менше трьох років на посадах середнього, старшого начальницького складу в охоронних, оперативних чи слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, Служби безпеки України або стаж роботи не менше п’яти років на на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил) яка буде очолювати напрямок охоронної діяльності, засвідчена печаткою підприємства;
  • довідку про відсутність серед засновників і персоналу охорони осіб, які мають не зняту чи не погашену в установленому порядку судимість за вчинення умисних злочинів або які за вироком суду позбавлені права займатися цим видом діяльності;
  • копію послужного списку особи, яка буде очолювати напрямок охоронної діяльності засвідчена печаткою підприємства.

А також іншу необхідну інформацію (визначається окремо для кожного клієнта).

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг з отримання ліцензії на здійснення діяльності з проектування, монтажу, технічного обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінки проти-пожежного стану об’єктів (далі — пожежна ліцензія ДСНС України) для підприємств і підприємців з будь-якого регіону України.Пожежна ліцензія видається Державною службою з надзвичайних ситуацій  України і дає право здійснювати проти-пожежні роботи на всій території Україні.Пожежна ліцензія ДСНС України може бути отримана в строк до 30 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).Базова ціна послуги з отримання пожежної ліцензії ДСНС: від 15 500 грн.У вартість входить:

  • консультування та інформування клієнта про необхідність отримання ліцензії та процедуру ліцензування;
  • підготовка відомостей, відповідно до Ліцензійних умов,і подача необхідного пакету документів відповідно до вимог Державної служби України з надзвичайних ситуацій;
  • отримання пожежної ліцензії ДСНС України;
  • знижка до 20% на внесення доповнень (види робіт) в отриману з нашою допомогою ліцензію.

Для початку роботи необхідно надати документи, що підтверджують:

  • наявність нежитлових приміщень, що відповідають нормам СЕС і ДСНС;
  • наявність випробувань на пожежну небезпеку речовин, матеріалів, будівельних конструкцій, виробів і обладнання, а також пожежної техніки, пожежно-технічного озброєння, продукції протипожежного призначення на відповідність встановленим вимогам;
  • наявність методик проведення випробувань (у разі відсутності стандартизованих) та акта обстеження метрологічного забезпечення робіт;
  • наявність фахівців, що мають відповідну спеціальну освіту і відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам.

А також:

  • копію виписки з ЄДР або свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності;
  • копію витягу або довідки з  ЄДРПОУ;
  • копію статуту;
  • копії документів, які підтверджують право власності або оренди на обладнання та приміщення (фактичний та юридичний адреси повинні співпадати);
  • копії документів, що засвідчують рівень освіти, свідоцтва про проходження спеціального навчання, копії трудових книжок (завірені печаткою підприємства) і кваліфікації фахівців
  • посвідчення про проходження курсів з охорони праці, необхідних для провадження відповідного виду діяльності, згідно з ліцензійними умовами (завірені нотаріально);
  • обрані роботи з переліку робіт, які виконуються в межах діяльності проти-пожежного призначення (скачати).

У разі наявності труднощів з наданням зазначеного пакета документів, ми допоможемо його сформувати в повному обсязі. Ми отримаємо для вас протипожежну ліцензію в найкоротші терміни .Ми знаємо, що наше співробітництво буде приємним і результативним.Впевнені, що ви, розширивши перелік видів протипожежної діяльності, знову зверніться до нас для отримання доповнень до ліцензії.Ми зробимо все, щоб ви досягли успіху.

пожежна ліцензія МНС

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг по внесенню до реєстру виробників і розповсюджувачів програмного забезпечення для підприємств і підприємців з будь-якого регіону України.

Внесення до реєстру виробників і розповсюджувачів програмного забезпечення є обов’язковою умовою участі у державних тендерах. Про внесення до реєстру виробників і розповсюджувачів програмного забезпечення видається свідоцтво.

Базові строки отримання свідоцтва: 25 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги: 1 400 грн.

Платежі державі: 0 грн. ( безкоштовно ).

У вартість входить послуг по внесенню до реєстру виробників і розповсюджувачів програмного забезпечення:

  • консультація й інформування клієнта про необхідність бути внесеним до реєстру;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів у потрібній формі для подачі і його подача;
  • отримання свідоцтва про в несення до реєстру виробників і розповсюджувачів програмного забезпечення.

Для початку роботи необхідно надати такі документи (засвідчені печаткою та підписом керівника підприємства):

  • копія витягу з органів статистики про внесення суб’єкта підприємницької діяльності до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України ("статистика"), засвідчена заявником;
  • копії договорів щодо постачання та розповсюдження програмного забезпечення (при розповсюдженні);
  • копії авторських договорів або наказів по підприємству щодо створення програмних продуктів (при виробництві).

А також наступну інформацію:

  • банківські реквізити;
  • інформація про тип носія, на якому розповсюджуються програмні продукти;
  • перелік програмних продуктів на електронному носії;
  • відомості про наявність сайту в мережі Інтернет, а також адресу ел. пошти;
  • відомості про керівника і головного бухгалтера.

Нам приємно спілкуватися з Вами і працювати на Вас.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

 

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг по отриманню ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями для підприємств і підприємців в місті Києві та в Київській області.

Ліцензія надає право здійснювати роздрібну торгівлю алкогольними напоями строком на рік.

Базові строки отримання ліцензії: 10 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги по отриманню ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями: 1700 грн.

Платежі державі: 8000 грн. (плата за рік, можливі поквартальні платежі).

У вартість входить:

  • консультація й інформування клієнта про необхідність отримання ліцензії і процедуру ліцензування;
  • отримання довідки органу державної податкової адміністрації на РРО;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів у потрібній формі для подачі і його подача;
  • отримання ліцензії.

Для початку роботи необхідно надати такі документи:

  • витяг з ЄДР;
  • копія витягу з органів статистики про внесення суб’єкта підприємницької діяльності до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України ("статистика"), засвідчена заявником;
  • копія договору оренди (купівлі-продажу, свідоцтва про право власності) місця торгівлі;
  • оригінал платіжного доручення про оплату 2 000 грн.;
  • оригінал довідки про реєстрацію реєстратора розрахункових операцій (касового апарата).

А також наступну інформацію:

  • банківські реквізити;
  • паспортні дані керівника підприємства або підприємця;
  • інформація про те, чи вперше видається ліцензія, термін дії попередньої ліцензії (за наявності);
  • номер свідоцтва платника ПДВ, індивідуальний номер платника податку.

Нам приємно спілкуватися з Вами і працювати на Вас.

З нами ви отримаєте необхідну ліцензію в найкоротші терміни.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

 

ліцензія на роздрібну торгівлю алкогольними напоями

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг по отриманню ліцензії із збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини для підприємств і підприємців з будь-якого регіону України.

Ліцензія надає право здійснювати діяльність із збирання, заготівлі окремих видів відходів як вторинної сировини:

  • відходи полімерні;
  • відходи гумові, у тому числі зношені шини.

Базові строки отримання ліцензії: 24 робочих дні (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги: 7 000 грн.

Платежі державі: одна мінімальна заробітна плата.

У вартість входить:

  • консультація й інформування клієнта про необхідність отримання ліцензії і порядку її отримання;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів у потрібній формі для подачі і його подача;
  • отримання ліцензії на збирання, заготівлю окремих видів відходів як вторинної сировини.

Для початку роботи необхідно надати такі документи:

  • копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності (засвідчена нотаріально);
  • копія довідки про внесення в єдиний державний реєстр підприємств і організацій України («статистика», засвідчена нотаріально);
  • копія договору оренди (купівлі-продажу, свідоцтва про право власності) складських приміщень або площі з твердим покриттям для окремого зберігання відходів (засвідчена нотаріально);
  • А також:
  • Для збирання, заготівлі відходів полімерних — документи, що підтверджують право власності:
  • на ваги, які пройшли перевірку метрологічної служби;
  • на автоваги з діапазоном зважування від 10 т (можлива оренда);
  • на вантажопідйомне обладнання;
  • обладнання для оброблення полімерних відходів (пресове, подрібнювальне тощо).

А також наступну інформацію:

  • банківські реквізити;
  • номер свідоцтва платника ПДВ, індивідуальний номер платника податку.

Нам приємно спілкуватися з вами і працювати на вас.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

ліцензія на вторсировину

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг по отриманню ліцензії на оптову торгівлю тютюновими виробами для підприємств і підприємців з будь-якого регіону України.

Ліцензія надає право здійснювати оптову торгівлю тютюновими виробами строком на п’ять років.

Базові строки отримання ліцензії: 15 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги: 2 300 грн.

Платежі державі: 500 000 грн. (плата за рік).

У вартість входить:

  • консультація й інформування клієнта про необхідність отримання ліцензії і порядок її отримання;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів у потрібній формі для подачі і його подача;
  • отримання ліцензії;
  • реєстрація місця (місць) зберігання.

Для початку роботи необхідно надати такі документи:

  • копія витягу з органів статистики про внесення суб’єкта підприємницької діяльності до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України ("статистика"), засвідчена заявником;
  • копія договору оренди (купівлі-продажу, свідоцтва про право власності) складських приміщень, засвідчена заявником;
  • оригінал платіжного доручення про оплату пратежа державі;
  • довідка районного управління державного казначейства про зарахування коштів до державного бюджету.

А також наступну інформацію:

  • банківські реквізити;
  • номер свідоцтва платника ПДВ, індивідуальний номер платника податку;

Нам приємно спілкуватися з Вами і працювати на Вас.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг по отриманню ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами для підприємств і підприємців в м. Києві.

Ліцензія надає право здійснювати роздрібну торгівлю тютюновими виробами строком на рік.

Базові строки отримання ліцензії: 10 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги по отриманню ліцензії на роздрібну торгівлю тютюновими виробами: 1100 грн.

Платежі державі: 2000 грн. (плата за рік, можливі поквартальні платежі).

У вартість входить:

  • консультація й інформування клієнта про необхідність отримання ліцензії і процедуру ліцензування ;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів у потрібній формі для подачі і його подача;
  • отримання ліцензії.

Для початку роботи необхідно надати такі документи:

  • копія витягу з органів статистики про внесення суб’єкта підприємницької діяльності до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України ("статистика"), засвідчена заявником;
  • копія договору оренди (купівлі-продажу, свідоцтва про право власності) місця торгівлі, засвідченого заявником;
  • оригінал платіжного доручення про оплату 5 00 грн.;
  • копію реєстраційного посвідчення реєстратора розрахункових операцій (касового апарата).

А також наступну інформацію:

  • банківські реквізити;
  • паспортні дані керівника підприємства або підприємця;
  • інформація про те, чи вперше видається ліцензія, термін дії попередньої ліцензії (за наявності);
  • номер свідоцтва платника ПДВ, індивідуальний номер платника ПДВ.

Нам приємно спілкуватися з Вами і працювати на Вас.

З нами ви отримаєте необхідну ліцензію в найкоротші терміни.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

 

ліцензія на роздрібну торгівлю тютюновими виробами

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг по отриманню ліцензії на здійснення діяльності по технічному обслуговуванню та експлуатації телекомунікаційних мереж для підприємств і підприємців (ліцензія на телекомунікації).

Ліцензія надає право здійснювати послуги з технічного обслуговування і експлуатації телекомунікаційних мереж в заявленому населеному пункті строком на п’ять років.

Базові строки отримання ліцензії: 30 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги: 6 000 грн.

Платежі державі: 4 250 грн. за один заявлений населений пункт.

У вартість послуг по отриманню ліцензії на здійснення діяльності по технічному обслуговуванню та експлуатації телекомунікаційних мереж входить:

  • консультація й інформування клієнта про необхідність отримання ліцензії і порядок її отримання;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів у потрібній формі для подачі в Національну комісію з питань регулювання зв’язку України;
  • отримання ліцензії.

Для початку роботи по отриманню ліцензії отриманню ліцензії на здійснення діяльності по технічному обслуговуванню та експлуатації телекомунікаційних мереж необхідно надати такі документи:

  • копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності (засвідчена нотаріально);
  • копія довідки про внесення в єдиний державний реєстр підприємств і організацій України ("статистика», засвідчена нотаріально);
  • копія статуту підприємства, (засвідчена нотаріально);
  • копія договору про оренду виробничого приміщення або свідоцтво про право власності (засвідчена печаткою підприємства);
  • баланс і фінансовий звіт підприємства за останній звітний рік;
  • план утворення і використання телекомунікаційної мережі.

А також іншу інформацію необхідну Національній комісії з питань регулювання зв’язку України.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг з отримання ліцензії на здійснення професійної діяльності на фондовому ринкудіяльності з торгівлі цінними паперами (дилерська діяльність, брокерська діяльність, андеррайтинг).

Термін дії ліцензії — п’ять років.

Базові строки отримання ліцензії: 40 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги: 40 000 грн.

Платежі державі:

  • На здійснення дилерської діяльності: 1700 грн.;
  • На здійснення брокерської діяльності: 1700 грн.;
  • На здійснення андеррайтингу: 2000 грн.

У вартість входить:

  • консультація й інформування клієнта про необхідність отримання ліцензії і щодо порядку її отримання;
  • кваліфікована підготовка установчих документів юридичної особи — господарського товариства;
  • проведення реєстрації юридичної особи — господарського товариства;
  • допомога в отриманні аудиторського висновку;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів у потрібній формі для подачі і його подача;
  • отримання ліцензії;
  • допомога у вступі до саморегулюючі організації на ринку цінних паперів (СРО);в
  • несення до реєстру фінансових установ, які надають фінансові послуги на ринку цінних паперів;
  • повідомлення територіальному управління комісії про отримання ліцензії.

Для початку роботи необхідно надати такі документи:

  • копії паспортів та ідентифікаційних кодів засновників — фізичних осіб;
  • копії свідоцтв про державну реєстрацію, установчих документів та довідок з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України засновників — юридичних осіб;
  • копії сертифікатів сертифікованих фахівців з торгівлі цінними паперами (не менше трьох, включаючи керівника, стаж роботи якого повинен бути не менше 3-х років).

А також наступну інформацію:

  • ПІБ керівника, за яким планується реєстрація юридичної особи з планом приміщення.

При необхідності, наше об’єднання може допомогти з пошуком сертифікованих фахівців з торгівлі цінними паперами та наповненням статутного капіталу.

Нам приємно спілкуватися з Вами і працювати на Вас.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг по отриманню ліцензії на туризм (туроператорську діяльність) для підприємств і підприємців з будь-якого регіону України.

Строк дії ліцензії туроператорську діяльність — безстроково.

Базові строки отримання ліцензії: 15 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги: 2 500 грн.

Платежі державі: одна мінімальна заробітня плата.

У вартість по отриманню ліцензії на туроператорську діяльність входить:

  • консультація й інформування клієнта про необхідність отримання ліцензії і порядок її отримання;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів у потрібній формі для подачі і його подача;
  • отримання ліцензії.

Для початку роботи по ліцензуванню необхідно надати такі документи:

  • копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності (засвідчена нотаріально);
  • копія довідки про внесення в єдиний державний реєстр підприємств і організацій України («статистика», засвідчена нотаріально або підписом та печаткою заявника);
  • копія статуту (тільки для юридичних осіб, засвідчена нотаріально);
  • належним чином засвідчена копія рішення про призначення керівника;
  • належним чином засвідчена копія договору оренди (купівлі-продажу, свідоцтва про право власності) офісних приміщень;
  • копія диплому про вищу освіту керівника (засвідчена нотаріально);
  • витяг з трудової книжки керівника, що підтверджує стаж роботи в туристичній сфері (не менш 3 років);
  • копія довідки з банківської або іншої кредитної установи про підтвердження фінансового забезпечення відповідальності не менш 20 000 євро (засвідчена нотаріально);
  • належним чином засвідчена копія договору зі страховою компанією про здійснення обов’язкового страхування (медичного та від нещасних випадків) туристів, які прямують в туристичну подорож.

А також наступну інформацію:

  • інформацію про склад керівництва (керівник, заступники, гол. бухгалтер — ПІБ, посада, телефон);
  • банківські реквізити;
  • номер свідоцтва платника ПДВ, індивідуальний номер платника податку.

Якщо у Вас виникли труднощі з якимось із необхідних документів — просто зателефонуйте нам.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

 

Наше об'єднання готове надати комплекс юридичних послуг з отримання довідки про несудимість (довідка про відсутність судимості) для громадян України та іноземців.

Довідка про несудимість буде отримана в строк  1 чи 2 - 3 робочих дня (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги з отримання довідки про відсутність судимості (довідка про несудимість):

  • 2 - 3 робочих дні - 250 грн.;
  • 1 робочий день - 325 грн.

В більшості випадків отримати довідку про несудимість необхідно для:

У комплекс юридичних послуг з отримання довідки про несудимість входить:

  • підготовка і подача необхідного пакету документів в потрібній формі;
  • отримання довідки про несудимість.

Щоб отримати довідки про несудимість необхідно надати такі документи:

  • копія паспорта іноземного громадянина з перекладом завіреним бюро перекладів або нотаріально;
  • копія паспорта громадянина України;
  • копія ідентифікаційного коду.

Атакож наступну інформацію:

  • місце народження (якщо не зазначено в паспорті).

Ми зробимо все, щоб ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об'єднання «СН-груп».

довідка про несудимість

довідка про відсутність судимості

strong

Відкрити ломбард легше з професіоналом. Для відкриття ломбарду, необхідно зареєструвати підприємство як повне товариство та внести його до державного реєстру фінансових установ (далі по тексту - відкриття ломбарду). Наше об'єднання готове допомогти вам відкрити ломбард.

Термін відкриття ломбарду: 30 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна відкриття ломбарду: 80 000 грн.

У вартість відкриття ломбарду входить:

  • консультація й інформування клієнта по відкриттю ломбарду;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів у потрібній формі для подачі і його подача;
  • отримання свідоцтва.

Щоб ми могли для вас відкрити ломбард нам необхідно надати такі документи:

  • реєстраційна картка з загальною інформацією про юридичну особу в паперовій та електронній формах у форматі, встановленим держфінпослуг;
  • копії установчих документів;
  • копія свідоцтва про державну реєстрацію ломбарду;
  • копії документів, які підтверджують право власності або оренди приміщення за місцезнаходженням ломбарду;
  • інформація про наявність у ломбарді приміщення для зберігання заставленого майна та необхідних засобів безпеки, зокрема охоронної сигналізації та / або охорони;
  • інформація про сформований статутний капітал, яка містить: загальну суму заявленого статутного капіталу, частку кожного із засновників, форму внесків, внесену частину і граничний термін сплати невнесеної частки статутного капіталу, за кожним засновником (завірена підписом директора, головного бухгалтера, та печаткою ломбарду);
  • копії дипломів про освіту та витяг з трудових книжок керівника та головного бухгалтера ломбарду (у разі сумісництва - копії наказів про призначення та звільнення з відповідної посади), а також популярності, про відсутність непогашеної судимості у керівника та головного бухгалтера ломбарду;
  • інформацію про наявність спеціального технічного обладнання, облікової та реєструючої системи (у тому числі обладнання для оцінки майна, програмного забезпечення, комп'ютерної техніки, комунікаційних засобів тощо), які використовуються в ломбарді.

а також наступну інформацію:

  • банківські реквізити;
  • відомості про наявність сайту в мережі інтернет, а також адреси ел. пошти;
  • відомості про керівника і головного бухгалтера.

Ми зробимо все, щоб ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об'єднання «СН-груп».

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг по одержанню дозволу на ввезення в Україну наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів для підприємств і підприємців з усієї України.

Дозвіл на ввезення в Україну наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів видається Державною службою України з контролю за наркотиками.

Базова ціна послуги по отриманню дозволу на ввезення в Україну наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів: 9 500 грн.

Додатково оплачується вартість експертизи документів ДП «Укрспецекспертиза» в розмірі, що встановлюється окремо в кожному випадку.

Строки отримання дозволу на ввезення в Україну наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів становлять 20 робочих днів.

У вартість послуг щодо отримання дозволу на ввезення в Україну наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів входить:

  • консультація й інформування клієнта про необхідність одержання дозволу і порядок його одержання;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів у встановленій формі для подачі і його подача;
  • отримання дозволу на ввезення в Україну наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.

Для початку роботи по отриманню дозволу на ввезення в Україну наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів необхідно надати наступну інформацію:

  • мета, з якою здійснюється ввезення;
  • повні назви, точні адреси, номери телефонів (телефаксів) імпортера (вантажоодержувача) і експортера;
  • міжнародна непатентована назва імпортованої продукції, якщо така є, і (або) перша назва, під якою вона була випущена, і (або) назва, під якою вона виробляється в країнах імпортерах та експортерах;
  • кількість наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що мають бути ввезені;
  • лікарська форма наркотичного засобу, психотропної речовини і прекурсора;
  • назва та кількість наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, які ввозяться згідно з контрактом, включених до переліку наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів, що підлягають спеціальному контролю згідно з чинним законодавством України (далі - включених до переліку контрольованих речовин);
  • назва фірми-виробника;
  • номер контракту поставки;
  • вартість контракту поставки;
  • найменування і кількість одиниць тари - для наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у вигляді субстанції, яка використовується для виробництва лікарських засобів;
  • вид транспорту для поставки;
  • термін здійснення поставки;
  • назва пункту пропуску на державному кордоні України, через який здійснюватиметься ввезення.

А також документи:

  • рахунок-фактура або рахунок-проформа, що підтверджує відомості про кількість наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що будуть ввозитись;
  • нотаріально засвідчена копія статуту підприємства;
  • нотаріально засвідчена копія контракту, згідно з яким провадиться ввезення на територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів;
  • реєстраційне посвідчення на лікарські засоби, які ввозяться в Україну;
  • сертифікат якості наркотичного засобу, психотропної речовини або прекурсору, включеного до списку N 1 таблиці IV, із зазначенням строку їх придатності (для прекурсорів, включених до списку N 2 таблиці IV, додається паспорт якості виробника або технічна документація, що відображає хімічний склад продукції);
  • нотаріально засвідчена копія ліцензії на здійснення відповідного виду діяльності у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.

Ми зробимо все, щоб ви досягли успіху.

З повагою, 
Юридичне об’єднання «СН-груп».

 

дозвіл на ввезення в Україну наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг по отриманню ліцензії на виробництво теплової енергії, транспортування її магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами та постачання теплової енергії для підприємств і підприємців з будь-якого регіону України.

Ліцензія на виробництво, постачання, транспортування теплової енергії видається Національною комісією регулювання ринку комунальних послуг, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими держадміністраціями.

Базові строки отримання ліцензії: 30 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації) щодо кожного окремих (обраних вами) видів ліцензійної діяльності.

Базова ціна послуги по отриманню ліцензії: 6 000 грн.

Щодо постачання теплової енергії:

  • виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
  • копія довідки про внесення в єдиний державний реєстр підприємств і організацій України («статистика», засвідчена нотаріально);
  • перелік приладів обліку із зазначенням місць їх встановлення;
  • відомості про обсяги постачання теплової енергії;
  • баланс підприємства на останню звітну дату за підписом керівника суб'єкта господарювання, скріпленим печаткою.

Щодо виробництва теплової енергії:

  • виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
  • копія довідки про внесення в єдиний державний реєстр підприємств і організацій України («статистика», засвідчена нотаріально);
  • засвідчена нотаріально копія документа, що підтверджує право власності суб'єкта господарювання або оренди ним виробничих об'єктів, де провадитиметься відповідний вид господарської діяльності;
  • баланс підприємства на останню звітну дату за підписом керівника суб'єкта господарювання, скріпленим печаткою
  • інформація про наявність та стан технологічного обладнання і технічної бази для його обслуговування;
  • інформація про освітній і кваліфікаційний рівень працівників, необхідний для провадження відповідного виду господарської діяльності

Щодо транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами:

  • виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
  • копія довідки про внесення в єдиний державний реєстр підприємств і організацій України («статистика», засвідчена нотаріально);
  • інформація про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для провадження відповідного виду господарської діяльності;
  • перелік трубопроводів, що перебувають у користуванні заявника - суб'єкта господарювання, їх технічна характеристика та річні обсяги транспортування теплової енергії;
  • перелік приладів обліку із зазначенням місць їх встановлення;
  • схема трубопроводів, нанесена на географічну карту місцевості;
  • копія затвердженої місцевим органом виконавчої влади схеми теплопостачання;
  • баланс підприємства на останню звітну дату за підписом керівника суб'єкта господарювання, скріпленим печаткою
  • засвідчені в установленому порядку копії актів і схем розмежування ділянок обслуговування між суб'єктами господарювання, трубопроводи яких з'єднані між собою;
  • засвідчені в установленому порядку копії документів, що підтверджують освітній і кваліфікаційний рівень працівників;
  • інформація про технічний стан трубопроводів та споруд на них (на підставі експлуатаційної документації на такі об'єкти);
  • інформація про наявність проектної і виконавчої документації на трубопроводи та споруди на них, які використовуються для провадження відповідного виду господарської діяльності.

Ми зробимо все, щоб ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».