Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг по одержанню дозволу Держгірпромнагляду на початок робіт,  охорона праці (виконання робіт та експлуатацію об’єктів підвищеної небезпеки) для підприємств і підприємців м. Києва та Київської області. 

Дозвіл  на початок робіт (виконання робіт та експлуатацію об’єктів підвищеної небезпеки) видається Держгірпромнаглядом. Надає право виконувати роботи та експлуатувати об’єкти підвищеної небезпеки строком на три роки для заявлених робіт та об’єктів. При продовженні строку дії дозволу Держгірпромнагляду він діє п’ять років. 

Ми готові одержати дозвіл Держгірпромнагляду на початок робіт в термін до 30 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації). 

Базова ціна послуги по отриманню дозволу на початок робіт: 5 000 грн. 

Додаткові платежі. В кожному випадку вони встановлюються окремо, в залежності від переліку робіт підвищеної небезпеки та об’єктів, відповідності (невідповідності) підприємства вимогам нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки.

До додаткових платежів звичайно входять: плата за проведення експертизи поданих документів (згідно договору), плата за навчання працівників з питань охорони праці та безпечної експлуатації об’єктів та інш. 

Додаткові платежі пов’язані з отриманням дозволу Держгірпромнагляду на початок робіт в середньому становлять біля 1500 грн. 

У вартість послуг щодо отримання дозволу на початок робіт входить: 

  • консультація й інформування клієнта про необхідність одержання дозволу і порядок його одержання;
  • організація навчання працівників з питань охорони праці та безпечної експлуатації об’єктів підвищеної небезпеки ;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів у встановленій формі для подачі і його подача;
  • отримання дозволу на початок робіт в Держгірпромнагляді.

Для початку роботи необхідно надати такі документи: 

  • копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності;
  • копія довідки про внесення в єдиний державний реєстр підприємств і організацій України — тільки для юридичних осіб;
  • копія статуту та установчого договору (за наявності);
  • інформація про наявність устаткування, що використовується в роботі підприємства;
  • копії посвідчень робітників, що відповідають займаним ними посадам, а також копії посвідчень про навчання з охорони праці, безпеки на виробництві та інш.;
  • копії наказів по підприємству щодо охорони праці та безпеки на виробництві;
  • копії ліцензій (за наявності).

А також наступну інформацію: 

  • обрані роботи та об’єкти з переліку робіт і об’єктів підвищеної небезпеки ( скачати ); 
  • банківські реквізити;
  • номер свідоцтва платника ПДВ, індивідуальний номер платника податку.

Наше співробітництво буде приємним і результативним. Ми звільнимо Вас від зайвих витрат часу, зробимо все правильно і в строк, завдяки чому, Ваші ділові плани ніколи не будуть порушені. Крім того, якщо Вам відмовили чи нема необхідного документа — ми зможемо Вам допомогти. 

Ми зробимо все, щоб ви досягли успіху. 

З повагою, 
Юридичне об’єднання «СН-груп».

дозвіл  на початок робіт

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг по отриманню дозволу на роботу - працевлаштування іноземця в Україні. Вказана послуга надається юридичним і фізичним особам, зареєстрованим в м. Києві та Київській області. 

Дозвіл на роботу - працевлаштування іноземця видається терміном до одного року. 

Дозвіл на роботу для іноземця може бути продовжено, але не більш ніж до чотирьох років підряд. Подати заяву на продовження дозволу необхідно не пізніше, ніж за 30 днів до закінчення терміну його дії. Порядок продовження ні чим не відрізняється від порядку отримання дозволу. 

Отримати дозвіл на роботу - працевлаштування для іноземця  - можливо в строки від 15 до 30 робочих днів (з моменту надання повного пакета документів), у залежності від стану бюджетних виплат, виплат по заробітній платі, відрахувань у центр зайнятості, а також звітності по вакансіях. 

Базова ціна послуги по отриманню дозволу на роботу - 6 000 грн. 

Платежі державі за отримання дозволу на роботу: чотири мінімальні заробітні плати за одного (кожного) іноземця. 

У комплекс юридичних послуг - отримати дозвіл на роботу іноземця в Україну - входить:

  • консультація та інформування клієнта про чинне законодавство в сфері працевлаштування іноземців;
  • консультування клієнта з питань процедури отримання дозволу;
  • підготовка необхідного пакета документів у потрібній формі для подачі його в Київський міський центр зайнятості;
  • отримання дозволу на роботу - працевлаштування іноземця в Україні. 

Для початку роботи необхідно надати такі документи: 

  • копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності (засвідчена нотаріально);
  • копія статуту суб’єкта підприємницької діяльності (засвідчена нотаріально);
  • копія установчого договору суб’єкта підприємницької діяльності (засвідчена нотаріально);
  • оригінал дозволу, якщо він продовжується;
  • оригінал довідки ДПІ про сплату роботодавцем передбачених законодавством податків і зборів;
  • довідку центру зайнятості про відсутність у роботодавця заборгованості перед Фондом;
  • довідка органу внунтрішніх справ про відсутність (наявність) судимості у іноземця;
  • довідка уповноваженого органу країни походження (перебування) про те, що іноземець, який на момент оформлення дозволу перебуває за межами України, не відбуває покарання за скоєння злочину та не перебуває під слідством.
  • дві кольорові фотокартки розміром 3,5х4,5 см;
  • документ про внесення плати за розгляд заяви;
  • копія протоколу зборів учасників, рішення про призначення діючого керівника підприємства;
  • копія документів про освіту або кваліфікацію іноземця;
  • ксерокопія трудової книжки (інший документ на російській мові), або інформація про досвід роботи іноземного громадянина, його професійні якості;
  • копія контракту між іноземним і українським суб’єктами підприємницької діяльності на виконання певного обсягу робіт або надання послуг (якщо такий договір укладений);
  • копія паспорта іноземного громадянина (усі сторінки, що містять інформацію). 

А також наступну інформацію: 

  • банківські реквізити;
  • місце проживання іноземця в Києві, Київській області;
  • вид діяльності підприємства;
  • посада, на яку необхідно отримати дозвіл;
  • особливі якості іноземця. 

Примітка. Усі видані зарубіжною країною та складені іноземною мовою документи повині бути перекладені на українську мову, засвідчені згідно із законодавством країни їх видачі та легалізовані в МЗС, якщо міжнародними договорами України, згода на обов’зковість яких надана Верховною Радою України, не передбачено інше. 

Ми маємо багатий досвід у даному напрямку діяльності і можемо гарантувати Вам виконання цієї роботи. У тому випадку, якщо ситуація на Вашому підприємстві не дозволяє отримати дозвіл, ми зуміємо в найкоротший термін змінити її. 

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху. 

З повагою, 
Юридичне об’єднання «СН-груп».

 

дозвіл на роботу, працевлаштування

closure_uid_8h8x17=

Дозвіл на розміщення об’єкта зовнішньої реклами

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг з отримання дозволу на розміщення об’єкту зовнішньої реклами в місті Києві. 

Базові строки отримання дозволу: 40 робочих днів (з моменту надання нам вказаних нижче документів і інформації). 

Базова ціна послуги: 3 600 грн. 

Обов’язкові платежі, пов’язані з отриманням дозволу, не входять у вартість послуги і можуть складати близько 1000 — 1500 грн. 

У вартість входить: 

  • консультування та інформування клієнта про необхідність отримання дозволу і порядок його отримання;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакету документів в потрібній формі для подачі і його подача;
  • отримання дозволу

Для початку роботи необхідно надати наступні документи: 

  • копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності;
  • копія довідки про внесення до єдиного державного реєстру підприємств і організацій України ("статистика");
  • копія довідки про реєстрацію платника податків по ф. 4-ОПП;
  • копія свідоцтва платника ПДВ або єдиного податку (за наявності);
  • копія договору оренди (купівлі-продажу, свідоцтво про право власності) приміщення;
  • проект розміщення об’єкту реклами з додатком ліцензії виконавця. 

А також наступну інформацію: 

  • банківські реквізити, ПІБ і посада керівника. 

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху. 

З повагою, 
Юридичне об’єднання «СН-груп».

Дозвіл на ввезення в Україну наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг по одержанню дозволу на ввезення в Україну наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів для підприємств і підприємців з усієї України.

Дозвіл на ввезення в Україну наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів видається Державною службою України з контролю за наркотиками.

Базова ціна послуги по отриманню дозволу на ввезення в Україну наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів: 9 500 грн.

Додатково оплачується вартість експертизи документів ДП «Укрспецекспертиза» в розмірі, що встановлюється окремо в кожному випадку.

Строки отримання дозволу на ввезення в Україну наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів становлять 20 робочих днів.

У вартість послуг щодо отримання дозволу на ввезення в Україну наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів входить:

  • консультація й інформування клієнта про необхідність одержання дозволу і порядок його одержання;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів у встановленій формі для подачі і його подача;
  • отримання дозволу на ввезення в Україну наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.

Для початку роботи по отриманню дозволу на ввезення в Україну наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів необхідно надати наступну інформацію:

  • мета, з якою здійснюється ввезення;
  • повні назви, точні адреси, номери телефонів (телефаксів) імпортера (вантажоодержувача) і експортера;
  • міжнародна непатентована назва імпортованої продукції, якщо така є, і (або) перша назва, під якою вона була випущена, і (або) назва, під якою вона виробляється в країнах імпортерах та експортерах;
  • кількість наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що мають бути ввезені;
  • лікарська форма наркотичного засобу, психотропної речовини і прекурсора;
  • назва та кількість наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, які ввозяться згідно з контрактом, включених до переліку наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів, що підлягають спеціальному контролю згідно з чинним законодавством України (далі - включених до переліку контрольованих речовин);
  • назва фірми-виробника;
  • номер контракту поставки;
  • вартість контракту поставки;
  • найменування і кількість одиниць тари - для наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів у вигляді субстанції, яка використовується для виробництва лікарських засобів;
  • вид транспорту для поставки;
  • термін здійснення поставки;
  • назва пункту пропуску на державному кордоні України, через який здійснюватиметься ввезення.

А також документи:

  • рахунок-фактура або рахунок-проформа, що підтверджує відомості про кількість наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, що будуть ввозитись;
  • нотаріально засвідчена копія статуту підприємства;
  • нотаріально засвідчена копія контракту, згідно з яким провадиться ввезення на територію України наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів;
  • реєстраційне посвідчення на лікарські засоби, які ввозяться в Україну;
  • сертифікат якості наркотичного засобу, психотропної речовини або прекурсору, включеного до списку N 1 таблиці IV, із зазначенням строку їх придатності (для прекурсорів, включених до списку N 2 таблиці IV, додається паспорт якості виробника або технічна документація, що відображає хімічний склад продукції);
  • нотаріально засвідчена копія ліцензії на здійснення відповідного виду діяльності у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.

Ми зробимо все, щоб ви досягли успіху.

З повагою, 
Юридичне об’єднання «СН-груп».

 

дозвіл на ввезення в Україну наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів

Дозвіл пожежного нагляду

Наше об’єднання готове надати послуги з отримання дозволу на оренду, початок роботи (експлуатації) приміщень від органів пожежного нагляду м. Києва.

Отримання дозволу пожежного нагляду займає 20 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Ціна послуги з отримання дозволу  пожежного нагляду - становить 3 000 грн.

Розмір обов’язкових платежів приблизно 2 000 грн., конкретна сума залежить від характеристик приміщення.

У вартість послуги з отримання дозволу на оренду, початок роботи (експлуатації) приміщень входить:

  • консультування та інформування про необхідність отримання дозволу;
  • укладання від імені клієнта договору страхування;
  • укладання від імені клієнта договору на проведення експертизи;
  • підготовка і подача необхідного пакету документів для отримання дозволу;
  • отримання дозволу на оренду, початок роботи (експлуатації) приміщень.

Для початку роботи з отримання дозволу пожежного нагляду необхідно надати такі документи та інформацію:

  • копію свідоцтва про державну реєстрацію або виписку з єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб підприємців;
  • копію довідки ЄДРПОУ про взяття на облік;
  • копію довідки з державної податкової інспекції за формою 4-ОПП;
  • у разі сплати ПДВ, копію свідоцтва платника ПДВ;
  • документ що підтверджує право власності або користування приміщенням (договір купівлі продажу, оренди, інший документ), у разі надання договору оренди до нього додаються копії документів на право власності орендодавця;
  • викопіювання з технічного плану БТІ;
  • банківські реквізити підприємства у формі листа з зазначенням П.І.Б. керівника, П.І.Б. контактної особи та її телефоном.

Ми зробимо все, щоб ви досягли успіху.

 

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

 

отримати дозвіл  пожежного нагляду

Отримання торгового патенту

Наше об’єднання готове надати послуги з отримання торгового патенту, який надає право здійснювати торговельну діяльність та підтверджує сплату збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності, в державних податкових інспекціях м. Києва.

Отримання торгового патенту займає 5 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Ціна послуги з отримання торгового патенту становить 800 грн.

У вартість послуги з отримання торгового патенту входить:

  • консультування та інформування про необхідність отримання торгового патенту;
  • підготовка і подача необхідного пакету документів для видачі торгового патенту;
  • отримання торгового патенту.

Для початку роботи з отримання торгового патенту необхідно надати такі документи та інформацію:

  • копія договору купівлі-продажу або оренди приміщень засвідчена печаткою підприємства. У разі оренди приміщень до договору додається копія документу про право власності орендодавця;
  • копія виписки або свідоцтва про державну реєстрацію засвідчена печаткою підприємства;
  • копія довідки ЄДРПОУ засвідчена печаткою підприємства;
  • копії паспорту, ідентифікаційного коду директора та головного бухгалтера, наказыв про призначення засвідчені печаткою підприємства;
  • копія довідки 4-ОПП засвідчена печаткою підприємства;
  • копія 1-ої сторінки статуту підприємства засвідчена печаткою підприємства;
  • документ про сплату збору;
  • банківські реквізити підприємства.

Ми зробимо все, щоб ви досягли успіху.

 

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

 

отримати торговий патент

Погодження режиму роботи об'єкта торгівлі, сфери послуг

 

Наше об’єднання готове надати послуги з погодження режиму роботи об’єкту торгівлі, сфери послуг (дозвіл на розміщення об’єкту торгівлі, сфери послуг) у всіх районних державних адміністраціях м. Києва.

Погодження режиму роботи займає 4 робочих дня (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Погодити режим роботи коштує 600 грн.

  • У вартість послуги з погодження режиму роботи об’єкту торгівлі, сфери послуг входить:
  • консультування та інформування про необхідність погодження режиму роботи об’єкту торгівлі, сфери послуг;
  • підготовка і подача необхідного пакету документів для погодження режиму роботи об’єкту торгівлі, сфери послуг;
  • отримання погодження режиму роботи об’єкту торгівлі, сфери послуг.

Для початку роботи з отримання погодження режиму роботи об’єкту торгівлі, сфери послуг необхідно надати такі документи та інформацію:

  • засвідчену печаткою копію свідоцтва про державну реєстрацію або виписку з єдиного  державного реєстру юридичних та фізичних осіб підприємців;
  • засвідчену печаткою копію довідки ЄДРПОУ про взяття на облік;
  • засвідчену печаткою копію довідки з державної податкової інспекції за формою 4-ОПП;
  • засвідчену печаткою копію дозволу органу пожежного нагляду на експлуатацію приміщень;
  • засвідчену печаткою копію висновку санітарно-епідеміологічної станції на приміщення об’єкту торгівлі, сфери послуг;
  • засвідчену печаткою копія документа що підтверджує право власності або користування приміщенням (договір купівлі продажу, оренди, інший документ), у разі надання договору оренди до нього додаються копії документів на право власності орендодавця, викопіювання з технічного плану БТІ);
  • засвідчена печаткою копія договору з обслуговуючою організацією на вивіз сміття;
  • банківські реквізити підприємства у формі листа з зазначенням П.І.Б. керівника, П.І.Б. контактної особи та її телефоном, а також бажаного режиму роботи об’єкта торгівлі, сфери послуг.

Ми зробимо все, щоб ви досягли успіху.

 

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

Отримання карт даних небезпечного фактора

Наше об'єднання готове надати комплекс юридичних послуг з отримання карт даних небезпечного фактора.

Базові строки отримання карт даних небезпечного фактора: 14 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Вартість отримання карт даних небезпечного фактора: 1000 грн.

Платежі державі: 684 грн.

У вартість послуги з "отримання карт даних небезпечного фактора" входить:

  • консультації й інформування клієнта про необхідність отримання карт даних небезпечного фактора;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів у встановленій формі і його подача;
  • отримання карт даних небезпечного фактора.

Щоб отримати карти даних небезпечного фактора необхідно надати наступні документи:

  • копія довідки про внесення до єдиного державного реєстру підприємств та організацій України («статистика»);
  • копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
  • копія свідоцтва платника ПДВ.
  • а також наступну інформацію:
  • банківські реквізити;
  • контактний номер телефону;
  • назва речовини;
  • номер CAS при наявності;
  • країну виробника.

 Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

 

C повагою,
Юридичне об'єднання «СН-груп».

Лист - роз'яснення ДАБІ про необхідність чи відсутність необхідності одержання ліцензії

Наше об'єднання готове надати комплекс юридичних послуг по отриманню роз'яснення органу ліцензування в будівництві про необхідність чи відсутність необхідності одержання ліцензії на будівництво при виконанні різних видів робіт для підприємств і підприємців всієї України.

Ми знаємо, як важко доводиться вам. При спілкуванні з замовниками послуг, практично завжди виникає питання, а чи є у Вас ліцензія? Не завжди вдається на словах довести клієнтові, що вона не потрібна. Особливо складно це зробити зараз, в період реформування ліцензування будівельної галузі.

Наша послуга спрямована на усунення цих незручностей в сьогоденні і майбутньому.

Звертаючись до нас, ви гарантовано отримуєте відповідь у вигляді адресного (саме вам) листи з роз'ясненням органу ліцензування в найкоротші терміни (до 2-х тижнів).

Ціна послуги з отримання роз'яснення щодо необхідності чи відсутності необхідності отримання будівельної ліцензії: 800 грн.

У вартість отримання листа ДАБІ входить:

  • консультування та інформування клієнта про можливості отримання роз'яснення по конкретних видах робіт;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів у потрібній формі для подачі до органу ліцензування та його подача;
  • отримання роз'яснення.

Для початку роботи необхідно надати наступну інформацію:

  • банківські реквізити підприємства / фізичної особи підприємця з обов'язковим зазначенням системи оподаткування;
  • перелік будівельних робіт, по яких ви хочете отримати роз'яснення органу ліцензування.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

 

З повагою,
Юридичне об'єднання «СН-груп»

Отримання містобудівних умов і обмежень в м. Києві

Наше об'єднання готове надати послугу з отримання містобудівних умов та обмежень в м. Києві.

Вартість наших послуг – договірна, вартість визначається від типу об’єкту будівництва та місцеположення .

Термін надання послуги - 15 робочих днів.

У вартість послуги з отримання містобудівних умов та обмежень входить:

  • консультування та інформування про необхідність отримання містобудівних умов та обмежень;
  • підготовка і подача необхідного пакету документів для отримання містобудівних умов та обмежень;
  • отримання містобудівних умов та обмежень.

Для початку роботи по отриманню містобудівних умов та обмежень необхідно надати такі документи та інформацію:

  • ситуаційний план (схема) щодо місцезнаходження земельної ділянки (у довільній формі);
  • викопіювання з топографо-геодезичного плану М1:2000;
  • кадастрова довідка з містобудівного кадастру (у разі наявності);
  • черговий кадастровий план (витяг із земельного кадастру - за умови відсутності містобудівного кадастру);
  • фотофіксація земельної ділянки (з оточенням);
  • містобудівний розрахунок з техніко-економічними показниками запланованого об'єкта будівництва.

Ми впевнені, що співпраця з нами може бути для вашого підприємства дуже вигідним і пропонуємо зв'язатися з нами, щоб обговорити подальші кроки. Ви можете особисто відвідати наш офіс за адресою вказаною на сайті в розділі «Контакти», написати нам на електронну пошту або ж просто подзвонити.

Ми зробимо все, щоб ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

Cертифікат інженера технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг щодо отримання кваліфікаційного сертифікату  інженера технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури (Сертифікат інженера технагляду).Необхідність отримання сертифікату  інженера технічного нагляду передбачена Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», Законом України «Про архітектурну діяльність».Сертифікація інженера технічного нагляду здійснюється за напрямками:

  • «Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд»;
  • «Технічний нагляд за будівництвом доріг».

Сертифікат отримує лише фізична особа (конкретний інженер технічного нагляду). Інженер технічного нагляду повинен мати вищу освіту та трьохрічний стаж роботи у будівництві.Ціна послуги: 4 000 грн.Додаткові витрати: 16 500 грн.У вартість входить:

  • визначення напрямку сертифікації, консультування з питань отримання сертифіката;
  • складання необхідних документів для проходження навчання та отримання сертифікату;
  • подача документів для проходження навчання та отримання сертифікату;
  • отримання сертифікату.

Для початку роботи необхідно надати такі документи та інформацію:

  • копію документа про вищу освіту, вчені ступені;
  • копію трудової книжки з підтвердженням необхідного стажу;
  • стислий звіт про професійну діяльність.

Ми зробимо все, щоб ви досягли успіху. З повагою, Юридичне об’єднання «СН-груп».

Сертифікат архітектора

Наше об’єднання готове надати комплекс юридичних послуг щодо отримання  кваліфікаційного сертифікату архітектора для виконання архітектурних робіт (Сертифікат архітектора, Сертифікат ГАП).Необхідність отримання сертифікату передбачена Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», Законом України «Про архітектурну діяльність».Сертифікація архітектора здійснюється за напрямками:

  • проектна містобудівна діяльність;
  • архітектурне об’ємне проектування.

Сертифікат отримує лише фізична особа (конкретний архітектор). Архітектор  повинен мати трьохрічний стаж роботи за спеціальністю та рекомендації місцевої спілки архітекторів України.Ціна послуги: 5 000 грн.Додаткові витрати: 20 000 грн.У вартість входить:

  • визначення напрямку сертифікації, консультування з питань отримання сертифіката;
  • складання необхідних документів для проходження навчання та отримання сертифікату;
  • подача документів для проходження навчання та отримання сертифікату;
  • отримання сертифікату.

Для початку роботи необхідно надати такі документи та інформацію:

  • копію документа про вищу освіту, вченої ступені;
  • копію трудової книжки з підтвердженням необхідного стажу;
  • стислий звіт про професійну діяльність (кількість проектів які були складені, основні напрямки діяльності в якості архітектора).

Досягайте успіху з нами.  З повагою,Юридичне об’єднання «СН-груп».

Нове на сайті

Сертифікат архітектора
22.08.2013 - 15:31
Попередній договір купівлі-продажу нерухомості. Можливий завдаток?
19.08.2013 - 14:09
Визнання батьківства: правові аспекти
07.08.2013 - 10:27
Новий порядок подання суб’єктами господарювання декларацій до ДСНС
06.08.2013 - 9:23

Популярні матеріали

За весь час: