Ліквідація підприємства за рішенням власника

Наше об'єднання готове надати послуги з ліквідації підприємства за рішенням власника. Надання даної послуги можливо, якщо підприємство не має заборгованості перед бюджетом і клієнтами, а власник прийняв рішення про ліквідацію.

Ліквідація підприємства за рішенням власника здійснюється в терміни 3 - 8 місяців (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації, залежить від стану підприємства).

Ліквідація підприємства - це процедура, яка тягне за собою припинення юридичної особи, внесення відповідного запису до реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, після чого підприємство перестає існувати.

Базова ціна послуги ліквідація підприємства за рішенням власника: 8 000 грн.

Послуга - ліквідація підприємства включає в себе:

  • підготовка пакету необхідних документів;
  • платежі державі;
  • закриття рахунків у банківських установах;
  • участь у процедурі перевірки податкової інспекції;
  • зняття з обліку в податковій;
  • зняття з обліку в митниці;
  • зняття з обліку у всіх фондах;
  • передача документів в архів;
  • подача реєстраторові документів, підтверджуючих з нятие підприємства з обліку у всіх фондах, податковій інспекції, довідка з архіву,  оригінали свідоцтва і статуту.

Для початку роботи з ліквідації підприємства необхідно надати наступні документи:

  • оригінали установчих документів підприємства;
  • оригінали всіх первинних фінансових документів;
  • виписки про рух по рахунку;
  • чекові книжки;
  • бухгалтерські книги;
  • останній поданий до податкової баланс;
  • печатки і штампи підприємства.

А також наступну інформацію:
склад ліквідаційної комісії підприємства - 3 чол.

Ми зробимо все, щоб ви досягли успіху.

З повагою, 
Юридичне об’єднання «СН-груп».

 

ліквідація підприємства

 

Банкрутство підприємства (ліквідація підприємства шляхом банкрутства)

Банкрутство підприємства - процедура, яка може ініціюватися як кредитором, так і самим підприємством. Її результатом може стати як санації підприємства - продовження роботи, так і ліквідація підприємства - припинення юридичної особи, внесення відповідне запису до реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, після чого підприємство перестає існувати - банкрутство.

Наше об'єднання готове надати послуги з припинення юридичної особи - банкрутство підприємства. Дана послуга зручна, якщо підприємство має заборгованість перед контрагентами (кредитори).

Банкрутство підприємства можливо з двох процедур:

Банкрутство підприємства - Прискорена процедура: ось чотирьох до шести місяців, 42 000 грн.

Банкрутство підприємства в звичайному порядку: займає ось восьми до 12 міс, 16 000 грн.

На строки, як і на вартість банкрутства підприємства може вплинути:

  • поява у підприємства майна не відображеного в документах (не зняті з обліку автомобілі, забуті об'єкти інтелектуальної власності та інше);
  • поява неконтрольованих кредиторів.

У разі виникнення подібних непередбачених ситуацій вони обговорюються з кліетом. Наступні дії згідно з домовленостями.

При прийнятті рішення про ліквідацію підприємства шляхом банкрутства необхідно враховувати:

  • наявність майна;
  • наявність заборгованості перед кредиторами, наявність середовища не «своїх»;
  • наявність судових рішень для визначення ініціюючого кредитора;
  • наявність заборгованості по заробітній платі;
  • наявність заборгованості перед податковою, фондами по сплаті податків, зборів (обов'язкових платежів).

У вартість послуги з банкрутства підприємства входить:

  • аналіз звітність, установчих документів, первинної документації (вибірково).
  • визначення наілучшео способу ліквідації (за погодженням з клієнтом). Можливо визнати банкрутом за заявою кредитора або як відсутнього боржника, а також за рішенням вищого органу управління (перехід в банкрутство у зв'язку з нестачею коштів для погашення існуючої заборгованості). підготовка пакету необхідних документів;
  • гарантія розгляду справи у найкоротші терміни;
  • послуги арбітражного керуючого - ліквідатора;
  • отримання ухвали суду про ліквідацію банкрута (затвердження звіт ліквідатора, ліквідаційного балансу);
  • державна реєстрація припинення банкрута - внесення запису до Єдиного Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Україні (остаточна стадія надання послуги - частковий контроль виконанням ухвали суду про ліквідацію).

Для початку роботи з ліквідації підприємства шляхом банкрутства необхідно надати наступні документи:

  • договір, по якому не були виконані зобов'язання і супутні документи, інша первинка (вибірково);
  • баланс із зазначенням заборгованості;
  • копія статуту;
  • копія свідоцтва про реєстрацію;
  • копія довідки статистики;
  • копія свідоцтва платника ПДВ (при наявності).

А також наступну інформацію необхідну для банкрутства підприємства:

  • коротка розшифровка по кредиторам: найменування, сума заборгованості;
  • довідка про наявні поточних рахунках (банківські реквізити та адреса банків).

Ми зробимо все, щоб ви досягли успіху.

C повагою,
Юридичне об'єднання «СН-груп».

 

банкрутство підприємства

Припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця

Наше об’єднання готове надати послугу з припинення діяльності (ліквідаціїфізичної особи-підприємця

Базові строки припинення діяльності (ліквідації) фізичної особи-підприємця: від 3 - 8 місяців (з моменту надання нам вказаних нижче документів та інформації, залежить від стану діяльності СПД). 

Базова ціна послуги з припинення діяльності (ліквідації) фізичної особи-підприємця: 3 000 грн. 

У вартість входить: 

  • підготовка пакету необхідних документів;
  • платежі державні;
  • платежі нотаріальні;
  • участь в процедурі перевірки податкової інспекції;
  • зняття з обліку в податковій;
  • зняття з обліку у всіх фондах;
  • здача печатки в міліцію;
  • подача реєстраторові документів, підтверджуючих зняття підприємця з обліку у всіх фондах , податковій інспекції , довідка з міліції про те, що печатка здана.

Для початку роботи з припинення діяльності (ліквідаціїфізичної особи-підприємця необхідно надати наступні документи:

  • свідоцтво про державну реєстрацію;
  • довідка з ЄДРПОУ («статистика»);
  • свідоцтво про взяття на облік в податковій (4-ОПП);
  • свідоцтво платника ПДВ/Єдиного податку;
  • повідомлення про взяття на облік у фондах;
  • відомості про найманих працівників (за наявності);
  • оригінали всіх первинних фінансових документів;
  • виписки по рахунку;
  • чекові книжки;
  • книгу обліку доходів та витрат № 10;
  • печатки і штампи;
  • копії паспорта та коду фізичної особи підприємства.

А також іншу необхідну інформацію(визначається окремо для кожного клієнта). 

Примітка: у базову ціну послуги не входить оплата закриття банківського рахунку та вирішення додаткових питань в процесі ліквідації

Скориставшись нашими послугами одного разу, Ви отримуєте знижку від 10 % на всі наші послуги при зверненні до нас вдруге. 

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху. 

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

Заміна засновників та керівника підприємства

Наше об'єднання готове надати послуги по заміні засновників і керівника підприємства. Використовуйте цей спосіб ліквідації, якщо для вас важливі терміни зняття зобов'язань у зв'язку з діяльністю підприємства, а також, якщо у вас є бажання легально та в стислі терміни припинити діяльність юридичної особи.

Перевагами даного методу є його абсолютна легальність, доступна вартість, відсутність негативних наслідків у зв'язку з попередньою діяльністю. А також незначний термін, протягом якого здійснюється переуступка прав. У даному випадку ризик визнання банкрутства фіктивним в порядку ст. 218 Кримінального кодексу Україні - виключений.

Базові терміни експрес-ліквідації юридичної особи: 5 днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги з експрес-ліквідації фірми: 10 000 грн.

У вартість входить:

  • Вивчення особливостей ведення фінансово-господарської діяльності вашої компанії
  • Юридичний аналіз правових наслідків та ризиків залучення до відповідальності
  • Підготовка пакету необхідних документів;
  • Платежі державі;
  • Підготовка пакету документів необхідних для реєстрації змін до установчих документів (статут);
  • Реєстрація змін у реєстратора.

Для початку роботи необхідно надати наступні документи:

  • Оригінали установчих документів.

А також наступну інформацію:

  • Дані нового засновника і керівника.

Ми зробимо все, щоб ви досягли успіху.

З повагою, 
Юридичне об’єднання «СН-груп».

Нове на сайті

Процедура взаємозаліків зобов’язань
20.01.2014 - 16:03
Реєстрація, постановка на облік договору про спільну діяльність (просте товариство)
13.01.2014 - 13:58
Перепустка на проїзд в центр Києва
23.12.2013 - 16:49
Нецільове використання земель, переданих в оренду
19.12.2013 - 15:33

Популярні матеріали

За весь час: