Наше об’єднання готове надати послуги по реєстрації підприємства (товаритсво з обмеженою відповідальністю — ТОВ, приватне підприємство — ПП, дочірнє підприємство — ДП) в м. Київ.

Реєстрація підприємства (СПД) вимагає небагато часу, який залежить від району і складає не більше 10 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації). Взагалі можна скоротити цей термін до 3 днів.

Базова ціна послуги з реєстрації підприємства в м. Київ: 2150 грн. (включаючи всі пов'язані з реєстрацією витрати)

У вартість послуги по реєстрації підприємства входить: 

  • нотаріальні витрати;
  • оплата держмита;
  • підготовка пакету необхідних установчих документів для реєстрації підприємства відповідної організаційно-правової форми;
  • реєстрація у реєстратора, всі фонди, податкова;
  • реєстрація та отримання довідки в міському управлінні статистики;
  • подача документів на реєстрацію платника ПДВ або єдиного податку (за бажанням замовника);
  • виготовлення печатки;
  • усне консультування з питань діяльності підприємства на протязі місяця після реєстрації.

Ви платите лише одну суму (базову ціну послуги) і більше не несете додаткових витрат. 

Для початку роботи по реєстрації підприємства необхідно надати такі документи: 

  • копії свідоцтв та статутів засновників — юридичних осіб;
  • копії паспортів та ідентифікаційних кодів засновників — фізичних осіб і посадових осіб (директора, головного бухгалтера);
  • в разі, якщо засновники — фізичні особи зареєстровані як приватні підприємці, додатково подається копія свідоцтва про їх державну реєстрацію.

А також іншу необхідну інформацію (визначається окремо для кожного клієнта). 

Скориставшись нашою послугою щодо реєстрації підприємства, Ви отримуєте знижку від 10 % на всі наші послуги при повторному зверненні. 

Ми зробимо все, щоб ви досягли успіху. 

З повагою, 
Юридичне об’єднання «СН-груп».

 

реєстрація підприємства

Наше об'єднання готове надати послуги з реєстрації представництв в Україні.
Реєстрація представництв займає: 65 або 10 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги з реєстрації представництв: 3850 або 18000 * грн.

Платежі державі: $ 2500.

У вартість входить:

  • підготовка пакету документів необхідних для реєстрації представництв;
  • реєстрація представництв в Міністерсво економіки;
  • отримання дозволу на виготовлення печатки для представництва іноземної компанії і її виготовлення;
  • реєстрація представництва в податковій інспекції;
  • усне консультування з питань діяльності представництва протягом місяця після надання послуг.

--------------------------------------------------------------------------------

* у вартість наших послуг з реєстрації представництв не входять лише надання юридичної адреси, приcкорення реєстрації, вирішення додаткових (не передбачених) питань та відкриття рахунку в банку.

Для початку роботи з реєстрації представництв необхідно надати наступні документи:

  • виписка з торгового (банківського) реєстру (інший документ про реєстрацію);
  • довідка банку-нерезидента про наявність рахунку;
  • довіреність на керівника представництва;
  • рішення про створення представництва;
  • копія спеціального дозволу на відкриття представництва, якщо потрібно за законодавством місцезнаходження.

А також іншу необхідну інформацію (визначається індивідуально для кожного клієнта).
Скориставшись нашими послугами з реєстрації представництв один раз, Ви отримуєте знижку 10% на всі наші послуги при зверненні повторно.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

C повагою,
Юридичне об'єднання «СН-груп».
 

 

 

 

 

Реєстрація підприємця — це процедура, в результаті якої фізична особа набуває статусу суб'єкта підприємницької діяльності (СПД) і має можливість здійснювати господарську, комерційну діяльність.
Наше об'єднання готове надати послуги з реєстрації підприємця в місті Києві.
Реєстрація підприємця здійснюється в строк від 4 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).
Базова ціна послуги з реєстрації підприємця: 1 400 грн.
Реєстрація підприємця (вартість) включає в себе::

  • нотаріальні витрати;
  • оплата держмита;
  • підготовка пакету необхідних документів;
  • реєстрація у реєстратора, відповідному фонді (фондах), податковій інспекції;
  • реєстрація та отримання довідки в міському управлінні статистики;
  • подача документів на реєстрацію платника єдиного податку (за бажанням замовника);
  • виготовлення печатки;
  • усне консультування з питань діяльності підприємця на протязі місяця після надання послуг.

Ви платите лише одну суму (базову ціну послуги) і більше не несете додаткових витрат.
Для початку роботи по реєстрації підприємця необхідно надати такі документи:

  • копія паспорту фізичної особи;
  • копія ідентифікаційного коду фізичної особи.

А також іншу необхідну інформацію (визначається окремо для кожного клієнта).
Скориставшись нашими послугами одного разу, Ви отримуєте знижку від 10 % на всі наші послуги при зверненні до нас вдруге.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

 

Наше об’єднання готове надати послуги з отримання та виготовлення додаткових печаток і штампів для юридичної особи та фізичної особи-підприємця в місті Києві.

Базові строки отримання та виготовлення додаткових печаток: 3-5 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги по отриманню та виготовленню додаткових печаток: 650 грн.

У вартість входить:

  • підготовка пакету необхідних документів для отримання  додаткових печаток;
  • виготовлення печатки чи штампу.

Ви платите лише одну суму (базову ціну послуги) і більше не несете додаткових витрат.

Для початку роботи по отриманню та виготовленню додаткових печаток необхідно надати такі документи:

  • копія свідоцтва про державну реєстрацію;
  • копія довідки про внесення до ЄДРПОУ;
  • копія паспорту та ідентифікаційного коду директора чи фізичної особи-підприємця.

А також іншу необхідну інформацію (визначається окремо для кожногоклієнта).

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

Наше об’єднання готове надати послуги по реєстрації приватного, публічного акціонерного товариства.

Базові строки реєстрації акціонерного товариства: від 35 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги по реєстрації акціонерного товариства: 11900 грн.

У вартість послуги по реєстрації акціонерного товариства входить:

  • підготовка пакету необхідних установчих документів;
  • реєстрація у реєстратора, всі фонди, податкова;
  • проведення підписки на акції, реєстрація випуску акцій;
  • реєстрація та отримання довідки в міському управлінні статистики;
  • подача документів на реєстрацію платника ПДВ або єдиного податку (за бажанням замовника);
  • виготовлення печатки;
  • усне консультування з питань діяльності підприємства на протязі місяця після надання послуг.

Для початку роботи по реєстрації акціонерного товариства необхідно надати такі документи:

  • копії паспортів засновників і посадових осіб (директора, головного бухгалтера);
  • копії ідентифікаційних кодів засновників і посадових осіб (директора, головного бухгалтера).

А також іншу необхідну інформацію (визначається окремо для кожного клієнта).

Скориставшись нашими послугами одного разу, Ви отримуєте знижку від 10 % на всі наші послуги при зверненні до нас вдруге.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

Наше об’єднання готове надати послуги з реєстрації змін до установчих документів юридичної особи в місті Києві.

Базові строки внесення змін: 3-5 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги з реєстрації змін до установчих документів підприємства: 1 500 грн.

 У вартість послуги по внесенню змін входить:

  • нотаріальні витрати;
  • оплата держмита;
  • підготовка пакету необхідних документів;
  • реєстрація змін у реєстратора;
  • реєстрація змін в податковій інспекції;
  • отримання нової довідки з ЄДРПОУ.

Ви платите лише одну суму (базову ціну послуги) і більше не несете додаткових витрат.

 Для початку роботи по реєстрації змін до статуту необхідно надати такі документи:

  • оригінал свідоцтва про державну реєстрацію;
  • оригінал довідки про внесення до ЄДРПОУ;
  • оригінал статуту та установчого договору (за наявності, зі всіма змінами);
  • оригінал довідки про взяття на облік платника податку — 4-ОПП;
  • оригінал протоколу (рішення) про обрання керівника;
  • копії свідоцтва про державну реєстрацію та протоколу (рішення) про обрання керівника кожного з учасників — юридичних осіб;
  • копії паспорту та ідентифікаційного коду кожного з учасників — фізичних осіб і посадових осіб (директора, головного бухгалтера);
  • в разі зміни складу учасників надається або нотаріальна копія рішення про вихід юридичної особи із складу засновників (учасників), або нотаріально посвідчена копія заяви фізичної особи про вихід зі складу засновників (учасників), або нотаріально посвідчений документ про передання права засновника (учасника) іншій особі, або рішення уповноваженого органу юридичної особи про примусове виключення засновника (учасника) зі складу засновників (учасників) юридичної особи.

А також іншу необхідну інформацію (визначається окремо для кожного клієнта).

Скориставшись нашими послугами одного разу, Ви отримуєте знижку від 10 % на всі наші послуги при зверненні до нас вдруге.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

Наше об’єднання готове надати послуги з реєстрації змін юридичної особи в місті Києві, які не пов’язані зі зміною установчих документів.

Базові строки внесення змін: 10 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги з реєстрації змін юридичної особи: 1000 грн.

 У вартість послуги по внесенню змін входить:

  • оплата держмита;
  • підготовка пакету необхідних документів;
  • реєстрація змін у реєстратора, всіх фондах;
  • реєстрація змін в податковій інспекції;
  • отримання нової довідки з ЄДРПОУ.

Ви платите лише одну суму (базову ціну послуги) і більше не несете додаткових витрат.

 Для початку роботи по реєстрації змін юридичної особи необхідно надати такі документи:

  • оригінал свідоцтва про державну реєстрацію;
  • оригінал довідки з ЄДРПОУ;
  • оригінал статуту та установчого договору (за наявності, зі всіма змінами);
  • оригінал довідки про взяття на облік платника податку — 4-ОПП;
  • оригінали повідомлень та свідоцтв чотирьох «фондів».

А також іншу необхідну інформацію (визначається окремо для кожного клієнта).

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

Наше об’єднання готове надати послуги з реєстрації змін до установчих документів, які пов’язані зі зміною найменування  юридичної особи в місті Києві.

Базові строки внесення змін: 12 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги по реєстрації зміни до установчих документів: 2100 грн.

У вартість послуги по реєстрації змін до установчих документів,  які пов’язані зі зміною найменування входить:

  • нотаріальні витрати;
  • оплата держмита;
  • підготовка пакету необхідних документів;
  • реєстрація у реєстратора, всі фонди;
  • реєстрація змін в податковій інспекції;
  • отримання нової довідки з ЄДРПОУ;
  • знищення печатки, виготовлення печатки з новим найменуванням.

Ви платите лише одну суму (базову ціну послуги) і більше не несете додаткових витрат.

Для початку роботи по реєстрації зміни найменування необхідно надати такі документи:

  • оригінал свідоцтва про державну реєстрацію;
  • оригінал довідки про внесення до ЄДРПОУ;
  • оригінал статуту та установчого договору (за наявності, всі редакції);
  • оригінал довідки про взяття на облік платника податку — 4-ОПП;
  • оригінали повідомлень та свідоцтв чотирьох «фондів»;
  • оригінал протоколу (рішення) про обрання керівника;
  • печатка підприємства;
  • копії свідоцтва про державну реєстрацію та протоколу (рішення) про обрання керівника кожного з учасників — юридичних осіб;
  • копії паспорту та ідентифікаційного коду кожного з учасників — фізичних осіб і посадових осіб (директора, головного бухгалтера).

А також іншу необхідну інформацію (визначається окремо для кожного клієнта).

Скориставшись нашими послугами одного разу, Ви отримуєте знижку від 10 % на всі наші послуги при зверненні до нас вдруге.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

Наше об’єднання готове надати послуги по реєстрації інформаційних агентств.

Базові строки реєстрації інформаційного агентства: 10-15 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів та інформації).

Базова ціна послуги по реєстрації інформаційних агентств: 3 000 грн.

Платежі державі: 850 грн - для резидентів, 2 040 грн. - для нерезидентів.

У вартість послуги по реєстрації інформаційних агентств входить:

  • підготовка пакету необхідних документів;
  • реєстрація в Державній реєстраційній службі;
  • отримання свідоцтва про реєстрацію.

Для початку роботи по реєстрації інформаційних агентств необхідно надати такі документи:

  • виписка з ЄДР;
  • нотаріальна копія статуту юридичної особи;
  • нотаріальна копія довідки з ЄДРПОУ;
  • установчий договір про спільне заснування інформаційного агентства, якщо засновниками виступають декілька юридичних осіб; угоду про передачу прав на заснування інформаційного агентства (у випадку зміни засновника або складу співзасновників).

А також наступну інформацію:

  • засновник (співзасновник): (засновник – фізична особа наводить прізвище, ім’я, по батькові, рік народження, місце проживання, номери засобів зв’язку; юридична особа наводить повне найменування, місцезнаходження, номери засобів зв’язку, назва банківської установи, в якій відкриті рахунки, та номери рахунків, громадянин України або іншої держави наводить паспорті дані, дані про громадянство, що підтверджується копією відповідних сторінок паспорту;
  • повне найменування та скорочена назва інформаційного агентства;
  • вид інформаційного агентства та його організаційно-правова форма;
  • передбачувана сфера розповсюдження інформаційної продукції (місцева, регіональна, національна, національна та зарубіжна, зарубіжна);
  • мови, якими буде розповсюджуватися інформаційна продукція;
  • програмна мета та основні напрями діяльності інформаційного агентства;
  • джерела фінансового та матеріально-технічного забезпечення діяльності інформаційного агентства;
  • місцезнаходження інформаційного агентства та контактні телефони.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

Наше об'єднання готове надати послуги з реєстрації друкованих засобів масової інформації.

Базова ціна послуги з реєстрації друкованого ЗМІ - 1 200 грн. - термін реєстрації 30 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Платежі державі: 850 грн - для резидентів, 2 040 грн. - для нерезидентів.

У вартість реєстрації ЗМІ входить:

• підготовка пакету необхідних документів;
• реєстрація в Державній реєстраційній службі;
отримання свідоцтва про реєстрацію ЗМІ.

Для початку роботи з реєстрації друкованого ЗМІ необхідно надати наступні документи:

• нотаріальна копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи;
• нотаріальна копія статуту юридичної особи;
• фізична особа додатково надає копію паспорта.

А також іншу необхідну інформацію (визначається індивідуально для кожного клієнта).

Ми зробимо все, щоб ви досягли успіху.

 

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

Наше об’єднання готове надати послуги з реєстрації місцевої, всеукраїнської і міжнародної громадської організації.

Базові терміни реєстрації громадської організації: 30 робочих днів (з моменту надання нам вказаних нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги по реєстрації громадської організації: 7500 грн.

У вартість послуг по реєстрації громадської організації входить:

  • нотаріальні витрати;
  • підготовка пакету необхідних засновницьких документів;
  • реєстрація та отримання свідоцтва про реєстрацію в Мінюсті;
  • усне консультування з питань діяльності організації на протязі місяця після надання послуг.

Для початку роботи по реєстрації громадської організації необхідно надати наступні документи і інформацію:

  • копії паспортів засновників, посадових осіб у складі президента і головного бухгалтера організації, а також її учасників;
  • копії ідентифікаційних номерів всіх вищеперелічених осіб;
  • договір оренди офісу;
  • правовстановлюючий документ від особи, що надає офіс в оренду;
  • інформація про місця роботи, адреси постійного мешкання, номерів телефонів і посад засновників, посадових осіб і учасників громадської організації.

Примітка. Реєстрація в інших державних органах, а також виготовлення печатки оплачуються окремо.

Ми зробимо все, аби Ви досягли успіху.

Зповагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

Купити фірму з ПДВ, без ПДВ або на єдиному податку можна за допомогою Юридичного об'єднання "СН-груп ".

Ми готові надати послуги з купівлі, продажу підприємств у місті Києві і, з деякими особливостями в Україну взагалі і за кордоном.

Продам фірму з ПДВ - думає один наш клієнт, інший же хоче купити ТОВ з ПДВ. Такі ситуації виникають, коли з тих чи інших причин працююче в минулому підприємство втрачає свою потребу для його власника. У такому випадку він шукає спосіб продати підприємство.

Іншим бувають потрібні «дорослі» підприємства, тобто підприємства з історією. Як правило воліють купити підприємства до двох років або чисте взагалі. Проте вимоги бувають різні.

Ми служимо тим буфером, який забезпечує зустріч попиту і пропозиції, допомагаємо в куівлі-продажі підприємств.

Ознайомтеся з існуючими  пропозиціями з продажу готових фірм (ТОВ, АТ, ПП та інших) або залиште своє оголошення про продаж готового підприємства.

Базові строки реєстрації змін власника: 3-5 робочих днів (з моменту надання нам вказаних нижче документів і інформації). Проте все залежить від наявності пропозиції, що задовольняє попит в даний момент.

Зазвичай схема купівлі-продажу підприємства виглядає таким чином:

1. Оформлення замовлення на купівлю або продаж підприємства у нас (можливо по телефону);

2. За наявності взаємовигідних пропозицій покупець сплачує вартість підприємства (ціна договірна), вартість реєстрації необхідних змін 1350 грн.

3. Складання акту прийому-передачі документів (окрім іншого продавець передає покупцеві документи, підтверджуючі правильне ведення бухгалтерії підприємства).

Продавцеві надається акт, який підтверджує передачу документації підприємства, печатки, а також копія статуту підприємства з новим власником.

 У вартість послуги  по куівлі-продажі підприємства входить:

  • підготовка пакету необхідних документів;
  • реєстрація змін у реєстратора;
  • реєстрація змін в податковій інспекції;
  • отримання нової довідки з ЄДРПОУ.

Для початку роботи по куівлі-продажі підприємства необхідно надати такі документи:

  • оригінал свідоцтва про державну реєстрацію;
  • оригінал довідки з ЄДРПОУ;
  • оригінал статуту та установчого договору (за наявності, зі всіма змінами);
  • оригінал довідки про взяття на облік платника податку — 4-ОПП;
  • оригінали довідок (повідомлень) про реєстрацію в 4-х «фондах»;
  • оригінал протоколу (рішення) про обрання теперішнього керівника;
  • копії свідоцтва про державну реєстрацію та протоколу (рішення) про обрання керівника кожного з учасників — юридичних осіб;
  • копії паспорту та ідентифікаційного коду кожного з учасників — фізичних осіб і посадових осіб (директора, головного бухгалтера);
  • в разі зміни складу учасників надається або нотаріальна копія рішення про вихід юридичної особи із складу засновників (учасників), або нотаріально посвідчена копія заяви фізичної особи про вихід зі складу засновників (учасників), або нотаріально посвідчений документ про передання права засновника (учасника) іншій особі, або рішення уповноваженого органу юридичної особи про примусове виключення засновника (учасника) зі складу засновників (учасників) юридичної особи.

А також іншу необхідну інформацію (визначається окремо для кожного клієнта).

Скориставшись нашими послугами одного разу, Ви отримуєте знижку від 10 % на всі наші послуги при зверненні до нас вдруге.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

Наше об’єднання готове надати послуги по реєстрації філії.

Базові строки реєстрації філії: до 5 робочих днів

Базова ціна послуги по реєстрації філії: 500 грн.

У вартість послуг по реєстрації входить:

  • підготовка пакету необхідних установчих документів;
  • оплата держмита;
  • внесення відомостей про філію юридичної особи до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • отримання довідки з ЄДРПОУ;
  • усне консультування з питань діяльності філії на протязі місяця після надання послуг.

Ви платите лише одну суму (базову ціну послуги) і більше не несете додаткових витрат.

Для початку роботи необхідно надати такі документи:

  • копію свідоцтва про державну реєстрацію;
  • копії паспортів та ідентифікаційних кодів засновників — фізичних осіб і посадових осіб (директора, головного бухгалтера), у випадку, якщо засновники – юридичні особи, необхідно надати копії свідоцтв про державну реєстрацію, довідки з ЄДРПОУ («статистики»), довідка 4-опп;
  • копія довідки з ЄДРПОУ («статистики»);
  • копія довідки 4-ОПП;
  • інформацію про місцезнаходження філії;
  • копії паспорту та ідентифікаційного коду директора філії.

А також іншу необхідну інформацію (визначається окремо для кожного клієнта).

Скориставшись нашими послугами одного разу, Ви отримуєте знижку від 10 % на всі наші послуги при зверненні до нас вдруге.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

При реєстрації юридичної особи завжди виникає питання про її місцезнаходження, тобто якою буде юридична адреса, за якою вона буде реєструватися.

Що таке юридична адреса? Це лише побутова, загальнопоширена назва офіційного місцезнаходження підприємства, яким є місце знаходження постійно діючого виконавчого органу юридичної особи.

Те, якою буде юридична адреса створюваного підприємства, залежить від вашого вибору з наступних варіантів:

1. Юридична адреса - місце реєстрації одного із засновників, тобто житло.

Це законно і чесно, однак, якщо адреса засновника буде змінюватися ви знову станете перед вибором, але вже з двох наступних варіантів. Також мінусом цього варіанту є те, що податкова, інші правоохоронні та контролюючі органи мають повне право прийти з перевіркою до вас додому.

2. Юридична та фактична адреса збігаються.

Це єдино вірне рішення. Шкода, що не всі можуть дозволити собі орендувати офіс на початку своєї підприємницької діяльності. Деяким же офіс взагалі не потрібен, для її здійснення. Також потрібно розуміти, що зміна орендованого приміщення в майбутньому спричинить необхідність обмежити пошуки нового офісу одним адміністративним районом. Дуже може бути, що вам доведеться все ж вибрати третій варіант, оскільки перехід з району в район спричинить податкову перевірку і додаткові витрати часових і грошових ресурсів.

3. Юридична адреса - покупка відповідного договору та сервісу.

В даному випадку укладається договір оренди. Насправді юридична особа за наданою адресою не знаходиться. Однак ви отримуєте всю вхідну кореспонденцію, а також підтвердження факту перебування за даною адресою всім держорганам. Такі договори відповідають вимогам податкових органів (у т. ч. податкової міліції), проходять при акредитації на митниці і, в крайньому випадку, можливо реально провести зустріч за наданою адресою.

Все ж можливо, що така юридична адреса потрапить до списку адрес масової реєстрації, що може спричинити негативні наслідки, як мінімум - необхідність її заміни. Тому, якщо ви обрали варіант реєстрації за купленою юридичною адресою - тримайте руку на пульсі. Спілкуйтеся зі своїм податковим інспектором, раз на місяць перевіряйте, чи не стала ця адреса масовою на сайті Державної податкової служби України.

Зараз до вибору такої адреси для реєстрації необхідно підходити дуже акуратно. Так звані послуги віртуального офісу вже не задовольняють сьогоднішнім реаліям, оскільки вони внесені до бази податкової адміністрації як адреси масової реєстрації.

Якщо місцезнаходженням вашого підприємства при створенні виявиться адреса масової реєстрації, то ви не зможете зареєструватися платником ПДВ, а постановка на облік у податковій інспекції почнеться з перевірки, набуття підприємством «23-го статусу» - відсутність за місцем знаходження, що призводить до неможливості відкрити поточний рахунок в банку.

Таким чином, ми рекомендуємо проводити реєстрацію на адресу прописки (реєстрації) одного із засновників або на адресу фактичного місцезнаходження.

Якщо ви все-таки вирішили, що  куплена юр.адреса - це ваш варіант, то ми допоможемо вам придбати максимально безпечні юридичні адреси.

Ціна юридичної адреси в Києві - 2 400 грн. Це разовий платіж за рік (при продовженні оплачується повторно).

Юридичне об'єднання «СН-груп» виступає лише посередником при продажі юридичних адрес у всіх районах в м. Київ і тільки для клієнтів, які замовляють послугу щодо реєстрації юридичних осіб.

Переваги наших юридичних адрес:

  • не є місцями масової реєстрації;
  • це буде саме договір оренди, а не договір на право користування приміщенням;
  • укладення договору безпосередньо з власником приміщення;
  • можливість укласти договір на строк, який перевищує 1 рік;
  • у разі додаткового замовлення послуги щодо перереєстрації адреси товариства, на неї вам надається знижка в розмірі 10%.

Ми зробимо все, щоб ви досягли успіху.

 

З повагою
Юридичне об'єднання «СН-груп».

 

юридична адреса Київ

Наше об'єднання готове надати комплексну юридичну допомогу в отриманні дозволу і (або) попереднього висновку Антимонопольного комітету України на концентрацію суб'єктів господарювання.

Концентрацією відповідно до чинного законодавства України визнається:
1) злиття суб'єктів господарювання або приєднання одного суб'єкта господарювання до іншого;
2) набуття безпосередньо або через інших осіб контролю одним або кількома суб'єктами господарювання над одним або кількома суб'єктами господарювання чи частинами суб'єктів господарювання, зокрема шляхом:
а) безпосереднього або опосередкованого (через інших осіб) придбання, набуття у власність іншим способом активів у вигляді цілісного майнового комплексу або структурного підрозділу суб'єкта господарювання, одержання в управління, оренду, лізинг, концесію чи набуття в інший спосіб права користування активами у вигляді цілісного майнового комплексу або структурного підрозділу суб'єкта господарювання, у тому числі придбання активів суб'єкта господарювання, який ліквідується;
б) призначення або обрання на посаду керівника, заступника керівника спостережної ради, правління, іншого наглядового чи виконавчого органу суб'єкта господарювання особи, яка вже обіймає одну чи кілька з перелічених посад в інших суб'єктах господарювання, або створення ситуації, при якій більше половини посад членів спостережної ради, правління, інших наглядових чи виконавчих органів двох чи більше суб'єктів господарювання обіймають одні й ті самі особи;
3) створення двома і більше суб'єктами господарювання суб'єкта господарювання, який протягом тривалого періоду буде самостійно здійснювати господарську діяльність, але при цьому таке створення не призводить до координації конкурентної поведінки між суб'єктами господарювання, які заснували цей суб'єкт господарювання, або між ними та новоствореним суб'єктом господарювання;
4) безпосереднє або опосередковане (через інших осіб) придбання, набуття у власність іншим способом чи одержання в управління часток (акцій, паїв), які забезпечать досягнення чи перевищення 25 або 50 відсотків голосів у вищому органі управління відповідного суб'єкта господарювання.

Порушення законодавства про захист економічної конкуренції тягне за собою відповідальність, зокрема у вигляді штрафу, розмір якого, за окремі порушення, може скласти до 10% річного доходу суб'єкта господарювання.

Базові строки виконання послуги по отриманню дозволу і (або) попереднього висновку Антимонопольного комітету України на концентрацію:

  • Попередній висновок АМК України щодо запланованої концентрації - 30 робочих днів з дня надання належним чином оформленого пакету документів.
  • Дозвіл АМК України на концентрацію - 60 робочих днів з дня надання належним чином оформленого пакету документів.

Базова ціна послуги після отримання дозволу та (або) попереднього висновку Антимонопольного комітету України на концентрацію:

  • Отримання попереднього висновку Антимонопольного комітету України щодо запланованої концентрації - 5000 грн.
  • Отримання дозволу Антимонопольного комітету України на концентрацію - 7500 грн.

Платежі державі:

  • Попередній висновок Антимонопольного комітету України - 1360 грн.
  • Дозвіл Антимонопольного комітету України на концентрацію - 5100 грн.

Перелік документів необхідних для одержання попереднього висновку/дозволу АМК України надається після консультації з компетентним співробітником нашого об'єднання.

Конфіденційність наданої інформації гарантується інформаційною політикою нашого об'єднання і спеціальною угодою про не розголошення комерційної таємниці (полягає на вимогу клієнта).

Ми знаємо, що наше співробітництво буде приємним і плідним.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об'єднання «СН-груп».

Реєстрація ТОВ

Юридичне об'єднання "СН-груп" готове надати послугу - реєстрація ТОВ (товариство з обмеженою відповідальністю) в м. Київ, Київській області.

Реєстрація ТОВ займає не більше 10 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації). Взагалі можна скоротити цей термін до 3 днів. У будь-якому випадку терміни залежать від району.

Наша юридична фірма готова також надати вам супутні послуги, такі як надання адреси для реєстрації, отримання свідоцтва платника ПДВ та інші.

Базова ціна послуги реєстрація ТОВ: 2100 грн. (Включаючи всі пов'язані з реєстрацією обов'язкові платежі).

У вартість послуги реєстрація ТОВ входить:

  • нотаріальні витрати;
  • оплата держмита;
  • підготовка пакету установчих документів, необхідних для реєстрації ТОВ;
  • реєстрація у реєстратора, всі фонди, податкова;
  • реєстрація та отримання довідки в міському управлінні статистики;
  • виготовлення печатки підприємства;
  • усне консультування з питань діяльності ТОВ протягом місяця після реєстрації.

Ви платите лише одну ціну (базову вартість послуги) і більше не несете додаткових витрат.

Для початку роботи з реєстрації ТОВ необхідно надати такі документи:

  • копії свідоцтв і статутів засновників - юридичних осіб;
  • копії паспортів та ідентифікаційних кодів засновників - фізичних осіб, а також посадових осіб (директора, головного бухгалтера);
  • у разі, якщо засновники - фізичні особи зареєстровані як приватні підприємці, додатково надається копія свідоцтва про державну реєстрацію кожного з них.

Може знадобиться інша інформація (визначається індивідуально).

Скориставшись послугою з реєстрації ТОВ, ви отримуєте знижку 10% на всі наші послуги при повторному зверненні.

Ми зробимо все, щоб ви досягли успіху. 

З повагою, 
Юридичне об’єднання «СН-груп».

 

реєстрація ТОВ Київ

 

Акредитація на митниці

Наше об’єднання готове надати послугу по акредитації на Київській Регіональній, Обласній Митниці (акредитація на митниці).

Акредитація на митниці вимагає небагато часу, і складає не більше двох робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги з акредитації на митниці: 1200 грн. (включаючи всі пов'язані з акредитацією витрати).

У вартість послуги по акредитації на митниці входить:

  • нотаріальні витрати;
  • підготовка пакету необхідних  документів для акредитації на митниці;
  • ви платите лише одну суму (базову ціну послуги) і більше не несете додаткових витрат.

Для початку роботи по акредитації на митниці необхідно надати такі документи:

  • статут підприємства – оригінал та копія, завірена нотаріально;
  • свідоцтво про державну реєстрацію суб’єкта підприємницької діяльності, або виписка з ЄДР для підпрємств зареєстрованих з травня 2011року – оригінал та копія, завірена нотаріально;
  • довідка органів статистики про внесення суб’єкта підприємницької діяльності до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) - оригінал та копія, завірена печаткою;
  • протокол зборів (рішення, наказ) про призначення керівника підприємства - оригінал та копія, завірена печаткою підприємства;
  • копія та оригінал паспорту керівника;
  • копія та оригінал паспорту головного бухгалтера;
  • копії та оригінали паспортів (завірених печаткою підприємства) усіх осіб, вказаних в обліковій картці;
  • свідоцтво платника податку на додану вартість (ПДВ), або свідоцтво про сплату єдиного податку, або гарантійний лист, що підприємство не є платником ПДВ, або довідка з ДПІ, що підприємство не є платником ПДВ - оригінал та копія, завірена печаткою підприємства;
  • довідка уповноваженого банку про наявність рахунків (у валюті України та у іноземній валюті) – оригінал;
  • договори оренди (суборенди) приміщень (юридична та фактична адреса) - оригінал та копія, завірена печаткою підприємства.

Скориставшись нашою послугою щодо акредитації на митниці, Ви отримуєте знижку від 10 % на всі наші послуги при повторному зверненні.

Ми зробимо все, щоб ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

 

Наше об'єднання готове для вас отримати виписку з ЄДР в місті Києві.

Отримання виписки з ЄДР триває не більше 1 - 2 днів.

Вартість послуги - отримання виписки з ЄДР становить 300 грн.

У послугу - отримання виписки з ЄДР входить:

  • підготовка пакета необхідних документів для отримання виписки з ЄДР і його подача;
  • отримання виписки з ЄДР.

Ви платите лише одну суму (базову ціну послуги) і більше не несете додаткових витрат.

Щоб отримати виписку з ЄДР необхідно надати наступну інформацію:

  • найменування та ідентифікаційний код - для юридичної особи;
  • посада, П.І.Б. керівника юридичної особи;
  • прізвище, ім'я, по батькові та ідентифікаційний номер - для фізичної особи - підприємця.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

 

З повагою,
Юридичне об'єднання «СН-груп»

 

отримати виписку

Наше об'єднання готове для вас отримати витяг з ЄДР в місті Києві.

Отримання витягу з ЄДР триває не більше 1 - 2 днів.

Вартість послуги - отримання витягу з ЄДР становить 150 грн.

Замовлення на отримання витягу просимо розміщувати на нашому спеціалізованому сайті - http://витяг.kiev.ua/

У послугу - отримання витягу з ЄДР входить:

  • підготовка пакету необхідних документів для отримання витягу з ЄДР і його подача;
  • отримання витягу з ЄДР.

Ви платите лише одну суму (базову ціну послуги) і більше не несете додаткових витрат.

Щоб отримати витяг з ЄДР необхідно надати наступну інформацію:

  • найменування та ідентифікаційний код - для юридичної особи;
  • прізвище, ім'я, по батькові та ідентифікаційний номер - для фізичної особи - підприємця.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

 

З повагою,
Юридичне об'єднання «СН-груп»

 

витяг

 

Наше об’єднання готове надати послуги з реєстрації реєстраторів розрахункових операцій (касових апаратів, РРО) в державних податкових інспекціях м. Києва.

Реєстрація касових апаратів займає 7 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Ціна послуги - реєстрація касових апаратів становить 530 грн.

У вартість послуги з реєстрації касових апаратів входить:

  • консультування та інформування про необхідність реєстрації касових апаратів;
  • підготовка і подача необхідного пакету документів для реєстрації касових апаратів;
  • отримання реєстраційних посвідчень на касові апарати.

Для початку роботи з реєстрації касових апаратів необхідно надати такі документи та інформацію:

  • копію свідоцтва/виписки/витяга з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
  • документ, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, інший документ, що підтверджує право власності або користування РРО;
  • паспорт (формуляр) на РРО;
  • договір оренди, інший документ на право власності або користування господарською одиницею (місце здійснення касових операцій);
  • для суб’єктів господарювання, що надають послуги з перевезень пасажирів і багажу - ліцензії на право здійснення зазначеного виду діяльності;
  • у разі реєстрації касових апаратів, що були раніше зареєстровані іншими суб’єктами господарювання, довідки про скасування реєстрації.

Ми зробимо все, щоб ви досягли успіху.

 

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

 

реєстрація касових апаратів

Наше об'єднання готове надати послуги щодо реєстрації об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ) в будь-якому районі міста Києві.

Базові строки реєстрації ОСББ: 10 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги - реєстрація ОСББ:  4 000 грн.

У вартість послуги - реєстрація ОСББ - входить:

  • нотаріальні витрати;
  • оплата держмита;
  • підготовка комплекту документів, необхідних для реєстрації ОСББ;
  • реєстрацію у реєстратора відповідного району міста Києва;
  • реєстрація та отримання довідки в міському управлінні статистики;
  • отримання свідоцтва про постановку на облік і постановка на облік в податковому органі;
  • отримання статусу неприбуткової організації в податковій;
  • постановка на облік у пенсійному фонді;
  • виготовлення печатки.

Ви платите лише одну суму (базову ціну послуги) і більше не несете додаткових витрат.

Для початку роботи по реєстрації ОСББ необхідно надати такі документи:

  • відомості про учасників ОСББ (власників квартир або власників житлових та нежилих приміщень) та приміщення, що їм належать.

А також іншу необхідну інформацію (визначається окремо для кожного клієнта).

Скориставшись нашою послугою щодо реєстрації підприємства, Ви отримуєте знижку від 10 % на всі наші послуги при повторному зверненні.

Ми зробимо все, щоб ви досягли успіху.

 

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп»

реєстрація ОСББ

Наше об'єднання готове надати комплекс юридичних послуг з державної реєстрації персональних баз даних.

Необхідність проведення реєстрації персональних баз даних передбачена Законом України «Про захист персональних даних».

Непроведення реєстрації персональних баз даних, юридичною особою або фізичною особою-підприємцем, тягне за собою адміністративну відповідальність яка може досягати 17000 грн.

Порушення правил поводження з персональними даними тягне за собою кримінальну відповідальність передбачену ст. 182 Кримінального кодексу Україні.

Базова ціна послуги по реєстрації баз даних: 340 грн.

Послуга "реєстрація баз даних" включає:

  • консультування та інформування клієнта про необхідність реєстрації персональних баз даних, порядок її проведення, особливості реестаціі в залежності від кількості чи розташування персональних баз даних;
  • кваліфікована підготовка необхідного пакета документів у потрібній формі для реєстрації персональних баз даних і його подача;
  • супровід реєстрації персональних баз даних.

Для початку роботи з реєстрації баз даних необхідно надати такі документи та інформацію:

  • копію свідоцтва / виписки / витягу про державну реєстрацію;
  • копію довідки ЄДРПОУ («Статистика») про постановку на облік;
  • інформацію про місця зберігання, вид інформаційного носія, форму обліку, найменування персональних баз даних;
  • копію наказу або положення про затвердження облікової політики підприємства (при наявності);
  • копію наказу про призначення відповідальної особи за реєстрацію персональних баз даних на підприємстві (за наявності);
  • банківські реквізити підприємства.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

 

З повагою,
Юридичне об'єднання «СН-груп».

 

Наше об'єднання готове для вас подати підтвердження відомостей про юридичну особу в місті Києві.

Подання підтвердження відомостей про юридичну особу триває не більше 1 - 2 днів.

Вартість послуги - подання підтвердження відомостей про юридичну особу становить 200 грн.

У послугу - подання підтвердження відомостей про юридичну особу входить:

  • підготовка пакету необхідних документів для підтвердження відомостей про юридичну особу та подача форми 6 про підтвердження відомостей.

Ви платите лише одну суму (базову ціну послуги) і більше не несете додаткових витрат.

Щоб подати підтвердження відомостей про юридичну особу необхідно надати наступну інформацію:

  • найменування та ідентифікаційний код юридичної особи;
  • прізвище, ім'я, по батькові та посада керівника юридичної особи.

 Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

 

З повагою,
Юридичне об'єднання «СН-груп»

Наше об'єднання готове для вас подати повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які здійснюється діяльність (форма 20-ОПП) в усі державні податкові інспекції м. Києва.

Повідомлення за формою 20-ОПП триває не більше 1 - 2 днів.

Базова ціна послуги «повідомлення за формою 20-ОПП»: 180 грн.

У вартість повідомлення за формою 20-ОПП входить:

  • консультування та інформування клієнта про необхідність подання повідомлення за формою 20-ОПП, порядок формування повідомлення, особливості щодо інформації яка повинна бути вказана в повідомленні;
  • кваліфікована підготовка повідомлення за формою 20-ОПП та його подача.

Для початку роботи необхідно надати такі документи та інформацію:

  • копію свідоцтва / виписки / витягу про державну реєстрацію;
  • копію довідки з ЄДРПОУ («Статистика») про постановку на облік;
  • копію довідки 4-ОПП;
  • копію довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) керівника підприємства;
  • банківські реквізити підприємства;
  • інформацію про наявні об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

 

З повагою,
Юридичне об'єднання «СН-груп».

 

Повідомлення за формою 20-ОПП 

 

Наше об'єднання готове надати послугу по зміні старих КВЕД на нові, що вступили в силу з 1 січня 2012 затвердженим Держспоживстандартом наказом від 11 жовтня 2010 р. № 457 зі змінами від 29 листопада 2010 року № 530 Національний класифікатор України (ДК 009: 2010) "Класифікація видів економічної діяльності "(КВЕД).

КВЕДи (класифікатор видів економічної діяльності) підбираються при первинній реєстрації підприємства і визначають його основні, але не вичерпні види діяльності. КВЕДи вносяться до ЄДРПОУ та вказуються в довідці з ЄДРПОУ. Максимальна кількість видів діяльності, які вказуються у довідці з ЄДРПОУ становить шість видів. КВЕД впливає на: достовірність бухгалтерської звітності, розмір збору до Пенсійного Фонду, отримання ліцензій і дозволів, сертифікації продукції тощо. Якщо ж необхідні Вам види діяльності відсутні в довідці з ЄДРПОУ це не проблема, оскільки КВЕДи можна змінювати і ми Вам допоможемо в цьому.

Протягом 2012 року фізичні особи - підприємці та юридичні особи повинні замінити старі КВЕДи новими.

Термін виконання послуги з реєстрації зміни КВЕД: 3-5 днів.

Ціна послуги з реєстрації зміни КВЕД:

  • 600 грн без зміни статуту;
  • 1 500 грн зі зміною статуту.

У вартість послуги з реєстрації зміни КВЕДів входить:

  • підготовка комплекту документів для реєстрації змін КВЕДів (протоколу або рішення, доручень);
  • оплата державних мит;
  • реєстрація змін у реєстратора;
  • отримання нової довідки з ЄДРПОУ.

 Необхідні документи для юридичних осіб:

  • виписка з Єдиного державного реєстру або свідоцтво про державну реєстрацію;
  • довідка з ЄДРПОУ;
  • статут - у разі зміни видів економічної діяльності, зазначених у статуті.

 Необхідні документи для Фізичних осіб - підприємців:

  • виписка з Єдиного державного реєстру або свідоцтво про державну реєстрацію;
  • довідка з ЄДРПОУ;
  • копія паспорта;
  • копія ідентифікаційного номеру.

Якщо Ви хочете провести реєстрацію зміни видів економічної діяльності, ми підготуємо для Вас необхідні документи і проведемо процедуру реєстрації даних змін швидко і якісно.

Ми зробимо все, щоб ви досягли успіху.

 

З повагою,
Юридичне об'єднання «СН-груп».

 

Наше об’єднання готове надати послуги по реєстрації лізингової компанії.

Реєстрація  компанії, яка зможе надавати послуги з фінансового лізингу має свої певні юридичні особливості.

Для початку, перед створенням такої компанії необхідно визначитись з організаційно-правової формою майбутнього підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ і т. д.), причому критерій чи якихось певних вимог щодо форми такої компанії законодавством не визначено, також необхідно вирішити питання серед майбутніх засновників про розмір статутного капіталу та внесків до нього засновників. Юридичне об’єднання «СН-груп» допоможе вам зареєструвати підприємство в термін 8 робочих днів.

Реєстрація лізингової компанії становить від 45 000 грн.

Основним та найважливішим етапом реєстрації лізингової компанії – це подання документів до Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України та внесення юридичної особи до реєстру фінансових установ. Як, правило, це займає період в 30 робочих днів.

Більш детальну інформацію Ви можете отримати від кваліфікованих юристів юридичного об’єднання «СН-груп».

Ми зробимо все, щоб ви досягли успіху.

З повагою,
Юридичне об’єднання «СН-груп».

Рєстрація профспілки

 

Наше об'єднання готове надати послуги з реєстрації профспілок.

Базові строки реєстрації громадської організації: 45 робочих днів (з моменту надання нам зазначених нижче документів і інформації).

Базова ціна послуги з реєстрації профспілки: 7500 грн.

У вартість входить послуги з реєстрації профспілки:

  • нотаріальні витрати;
  • підготовка пакета необхідних установчих документів для реєстрації, реєстрація та отримання свідоцтва про реєстрацію профспілки в Мін'юсті;
  • усне консультування з питань діяльності профспілки протягом місяця після надання послуг.

Для початку роботи з реєстрації профспілки необхідно надати такі документи та інформацію:

  • копії паспортів засновників, посадових осіб у складі голови і секретаря профспілки, а також її учасників;
  • копії ідентифікаційних номерів всіх вищеперелічених осіб;
  • договір про оренду офісу;
  • правовстановлюючий документ від особи, яка надає офіс в оренду;
  • інформація про місця роботи, адреси постійного проживання, номерів телефонів та займаних посад засновників, посадових осіб та учасників профспілки.

Примітка. Реєстрація в інших державних органах, а також виготовлення печатки оплачуються окремо.

Ми зробимо все, щоб Ви досягли успіху.

 

З повагою,
Юридичне об'єднання «СН-груп»

Нове на сайті

Сертифікат архітектора
22.08.2013 - 15:31
Попередній договір купівлі-продажу нерухомості. Можливий завдаток?
19.08.2013 - 14:09
Визнання батьківства: правові аспекти
07.08.2013 - 10:27
Новий порядок подання суб’єктами господарювання декларацій до ДСНС
06.08.2013 - 9:23

Популярні матеріали

За весь час: